Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@12:31:27 GMT

مجمع عمومی عادی سالانه بانک ملی ایران برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۲۳۷۷

مجمع عمومی عادی سالانه بانک ملی ایران برگزار شد

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان رئیس این مجمع گفت: بانک ملی ایران از نظر تاریخی و دامنه پوشش جغرافیایی، یک نهاد پر افتخار است.

دکتر فرهاد دژپسند با اشاره به این که بسیاری از فعالیت‌های این بانک جنبه ملی و حاکمیتی دارد، اظهار کرد: عملکرد بانک ملی ایران به طور کامل نشان می‌دهد که این بانک در حال فعالیت جدی است، بانک ملی ایران مسیر توسعه را به خوبی شناخته و به دقت آن را طی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دژپسند به عملکرد بسیار موفق بانک ملی ایران در حوزه کاهش شعب و نیز بانکداری دیجیتال اشاره و خاطرنشان کرد: حاکمیت شرکتی نیز در این بانک به خوبی پیاده سازی شده و اکنون شرایط برای فعالیت هر چه بهتر بانک فراهم است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین به لزوم افزایش درآمدهای بانک ملی ایران در کنار کاهش هزینه‌ها اشاره کرد و گفت: افزایش نسبت تسهیلات به سپرده‌ها، استفاده هر چه بهتر از منابع موجود، رهاسازی منابع با فروش بیشتر اموال و املاک مازاد و نیز تنوع بخشی به درآمدها از الزامات تسریع در توسعه بانک ملی ایران است.

عملکرد بانک ملی ایران قابل تقدیر است

معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز در این جلسه با بیان این که بانک ملی ایران به خوبی توانسته وظایف حاکمیتی خود را پیش ببرد، گفت: خوشبختانه عملکرد این بانک در حوزه‌های مختلف به استناد صورت‌های مالی قابل تقدیر است.

دکترعباس معمار نژاد با اشاره به این که اکنون پیاده سازی استراتژی فراگیری مالی توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی پیگیری می‌شود، افزود: نقش بانک ملی ایران در این زمینه بسیار پررنگ است و رسالت‌های متعددی به ویژه در حوزه انتقال سواد مالی به جامعه برای این بانک تعریف شده است.

وی ادامه داد: اپلیکیشن هپ کانون جوانه‌های بانک ملی ایران ابزار بسیار مناسبی برای تحقق این منظور است و امیدواریم از همه ظرفیت‌ها در این بخش استفاده شود.

وی همچنین از کمک‌های بیمارستان بانک ملی ایران در دوره شیوع کرونا تقدیر کرد و یاد و خاطره کارکنان نظام بانکی که در اثر ابتلا به این بیماری فوت کردند را گرامی داشت.

کارکنان بانک‌ها در راه خدمت به کشور جان باختند

مدیرعامل بانک ملی ایران نیز در این جلسه با تقدیر از وزیر امور اقتصادی و دارایی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سایر بخش‌ها که این بانک را در عمل به وظایف خود کمک کردند، گفت: در شرایطی که برخی رسانه‌ها ناجوانمردانه خدمات نظام بانکی و بانک ملی ایران را زیر سوال می‌برند، حمایت‌های جناب وزیر مایه دلگرمی ماست.

دکتر محمد رضا حسین زاده با اشاره به این که اقدام وزیر امور اقتصادی و دارایی در نامه نگاری به منظور شهید شناخته شدن کارکنان نظام بانکی جانباخته در اثر ابتلا به کرونا بسیار قابل تقدیر بود، افزود: کارکنان نظام بانکی بدون وقفه در حال خدمت رسانی به کشور عزیزمان هستند و در این راه جان خود را نیز تقدیم می‌کنند.

وی همچنین به اجرای طرح‌های بزرگ تولیدی و صنعتی با حمایت بانک‌ها در کشور اشاره کرد و گفت: طرح آبرسانی از خلیج فارس به کویر مرکز که با پشتیبانی مالی ۱۰ بانک اجرا شده است، بی نظیر است و می‌توان آن را نمود کمک بانک‌ها به توسعه کشور خواند.

او تحقق امضای دیجیتال، برات الکترونیکی، سفته و تمبر الکترونیکی و پرداخت تسهیلات غیرحضوری با استفاده از این ابزار را یکی از یادگارهای مهم دوره کنونی دانست و گفت: با فراگیر شدن این ابزار، بسیاری از مشکلات اداری کشور و مردم برطرف شود.

در ادامه این جلسه که اعضای هیات مدیره و تعدادی از مدیران ارشد بانک ملی ایران نیز حضور داشتند، نمایندگان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نماینده وزارت جهادکشاورزی، نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی و جمع دیگری از کارشناسان حاضر در جلسه ضمن بررسی بخش‌هایی از صورت‌های مالی بانک ملی ایران، اقدامات این نهاد در خدمت رسانی به توسعه کشور را ستودند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5066418

منبع: مهر

کلیدواژه: بانک ملی ایران مجمع عمومی سرمایه گذاری کسب و کار گروه خودروسازی سایپا صنعت خودروسازی تعمیرات برقی گروه صنعتی ایران خودرو قرعه کشی خودرو پلاستیک ازدواج ایران خودرو ترکیه ساعت هوشمند لوازم خانگی تولید داخلی گردشگری وزیر امور اقتصادی و دارایی بانک ملی ایران نظام بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۲۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلیمانی: تاریخ انتخابات فدراسیون ژیمناستیک تغییر نمی‌کند/فدراسیون جهانی از مواضع خود کوتاه نمی‌آید

محسن سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه منابع غیررسمی خبری احتمال لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک را در تاریخ ۲۴ اردیبهشت مطرح کرده‌اند، اظهار کرد: انتخابات در تاریخ مقرر برگزار خواهد شد و شایعاتی که مطرح می‌شود اصلاً صحت ندارد. هیچ کسی نمی‌تواند تاریخ انتخابات را به تعویق بیندازد و ممکن نیست بر حسب حدس و گمان و ادعا انتخابات را به تعویق انداخت.

وی ادامه داد: دیروز جلسه آنلاین یک ساعته‌ای با فدراسیون جهانی ژیمناستیک برگزار شد و تمامی اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون ایران مورد تأیید قرار گرفتند. تا به الان هیچ مشکل و مانعی برای عدم برگزاری مجمع انتخاباتی وجود نداشته است. دو نماینده فدراسیون جهانی به ایران می‌آیند و با توجه به اینکه مدارک آنها برای کمیته ملی المپیک ارسال شده، مشکلی هم بابت اخذ ویزا برای این دو نفر ایجاد نمی‌شود. 

دبیر فدراسیون ژیمناستیک تصریح کرد: خیریت در این است که مجمع انتخاباتی تا ۱۵ می (۲۶ اردیبهشت) برگزار شود. اگر شاهد لغو مجمع انتخاباتی باشیم فدراسیون جهانی از مواضعی که دارد کوتاه نخواهد آمد. نمایندگان فدراسیون جهانی با کمیته ملی المپیک جلسه برگزار کرده‌اند تا دیگر تاریخ انتخابات به تعویق نیفتد و نهایتاً ۱۳ می (۲۴ اردیبهشت) برای برگزاری انتخابات اعلام شده است. اتمام حجت شده و اگر در تاریخ مقرر برگزار نشود فدراسیون جهانی اقدام به تعلیق فدراسیون ایران خواهد کرد، چون به وعده‌ای که داده شده عمل نشده است.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجمع انتخاباتی هیات کشتی استان همدان برگزار شد
  • اعضای جدید هیات مدیره بانک شهر با حضور حداکثری سهامداران انتخاب شدند
  • مجمع‌عمومی اتحادیه دانشگاه‌ها و مؤسسات غیرانتفاعی برگزار می‌شود
  • نوزدهمین مجمع‌عمومی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور برگزار می‌شود
  • امیرعبداللهیان: در مسیر بازگشت روابط عادی دیپلماتیک بین ایران و مصر هستیم
  • سلیمانی: تاریخ انتخابات فدراسیون ژیمناستیک تغییر نمی‌کند/فدراسیون جهانی از مواضع خود کوتاه نمی‌آید
  • اولین نمایشگاه بین‌المللی جاذبه‌های تحصیل در ایران ۱۷ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • اخطار فدراسیون جهانی به ژیمناستیک ایران/ انتخابات قطعا برگزار شود
  • چرا بیمه سلامت حساب واحد بانکی ندارد
  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس