Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها-مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: در اردبیل شکار ممنوع بوده و در این راستا بدون هیچ اغماضی با شکارچیان متخلف برخورد می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سعید شهند بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  برابر قوانین و مقررات سازمانی هرگونه شکار و صید در سطح استان ممنوع است و با متخلفان شکار صید در سطح استان اردبیل برابر قانون برخورد جدی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از ابتدای مهرماه تا کنون 24 قبضه سلاح مجاز و 5 قبضه سلاح غیرمجاز از متخلفان کشف و ضبط شده است، گفت:سعی خواهیم داشت تا وظیفه خطیر خود را در راستای حفظ محیط زیست پیش ببریم که در این زمینه نیاز است تا به دلیل موقعیت جغرافیایی و اقلیمی از تخلفات شکار و صید غیرمجاز در استان اردبیل جلوگیری شود.

صالحی‌امیری: هیچ ورزشکار ممنوع‌الورود و ممنوع الخروج نداریم/ انتخابات کمیسیون ورزشکاران به زودی برگزار می‌شودبوشهر| گونه‌های حیات وحش منطقه شکار ممنوع دشتستان افزایش یافتجیرنده رودبار گیلان «منطقه شکار ممنوع» شناخته شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل بیان کرد: در طی این مدت پرندگان شکار شده شامل گونه‌های دراج، کبوتر وحشی و کبک بوده و پرنده‌ای که عمدتا زنده گیری می‌شود سهره طلایی بوده است.

شهند  با اشاره به اینکه زیستگاه‌ها و تنوع زیستی استان توسط محیط بانان که ضابط دادگستری هستند به صورت شبانه روزی رصد و پایش می‌شود، افزود: از دوستداران محیط زیست و حیات وحش درخواست می‌کنیم در صورت مشاهده‌ی هر گونه تخلف در حوزه‌ی شکار و صید موارد را از طریق شماره ارتباطات مردمی 1540 و یا به نزدیکترین اداره حفاظت محیط زیست و پاسگاه‌های محیط بانی گزارش دهند.

وی با اشاره به فعالیت  مراکز غیرقانونی حیات‌وحش در سطح استان اردبیل افزود: تمام سیاست ما بر این خواهد بود تا این مراکز را با برنامه‌ریزی‌های هدفمند و منسجم در اسرع وقت پلمپ کرده و از فعالیت غیرمجاز آنها در حوزه محیط زیست جلوگیری کنیم.

انتهای‌پیام/131/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان اردبیل شکار ممنوع محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۲۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجاره خانه به این افراد ممنوع شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سیروس دهقان‌شیری افزود: عقد قرار داد رهن و اجاره با اتباع خارجی مجاز نیز منوط به استعلام از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز بوده و درصورت تاییدیه در این زمینه امکان‌پذیر است.

وی بیان کرد: تمام مشاوران املاک موظف به کسب مجوز قانونی برای اجاره املاک به اتباع خارجی غیر مجاز هستند و بر این اساس با سکان دهندگان بدون مجوز برخورد قانونی به عمل می‌آید.

پاسخ صریح وزارت کشور به فضاسازی ها درباره اتباع افغان | امکان پذیرش افغانستانی ها در کشور وجود ندارد

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز افزود: در صورت بی‌توجهی به این امر و انعقاد قرارداد بدون تاییدیه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان، بنگاه‌های مشاورین املاک مشمول اعمال مقررات ماده۹ آیین‌نامه اجرایی ماده ۸۱ قانون نظام صنفی خواهد شد.

وی تاکید کرد: بر این اساس این بنگاه‌های مشاورین املاک که بدون رعایت ضوابط ابلاغی به خصوص معرفی‌نامه اجاره، رهن واحد مسکونی یا تجاری به اتباع خارجی اقدام به تنظیم قرارداد کرده‌اند، پلمب خواهند شد.

کد خبر 847893 برچسب‌ها استان البرز خبر مهم اتباع خارجی مسکن اجاره افغانستان

دیگر خبرها

  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • ظرفیت صندوق ملی محیط‌زیست در کهگیلویه و بویراحمد بدون استفاده مانده است
  • دستگیری متخلف شکار و صید در بندرلنگه
  • آنچلوتی آدامس می‌جود چون سیگار ممنوع است!‏
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • تلاش برای احیای کامل تالاب نئور
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند
  • رده‌بندی مناطق حفاظتی محیط‌زیست 
  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد