Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد از حضور قدرتمند تیم شهید قندی یزد در لیگ دسته دوم فوتبال کشور خبرداد و گفت: تمرینات پیش فصل تیم شهید قندی یزد نماینده ی استان در لیگ دو فوتبال که بعد از فوت عبدالرضا دستا سه روز تعطیل شده بود امروز از سر گرفته شد.

وی با بیان این‌که در پی درگذشت دستا، رییس فقید هییت فوتبال استان غم بزرگی بر دل جامعه ورزش یزد نشست، افزود: بازیکنان و اعضای کادر و مدیریت شهید قندی با گذاشتن گل هایی کنار عکس مرحوم دستا ادای احترام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود شریعتی، مدیرکل ورزش و جوانان استان در حاشیه تمرینات بازیکنان تیم شهید قندی یزد با اشاره به شکل گیری مجدد تیم شهید قندی که در سال گذشته با همت مرحوم دستا انجام شده بود یادآور شد که همه ی جامعه استان از مردم گرفته تا استاندار نگاه ویژه‌ای به تیم شهید قندی در این فصل دارند.

وی از جوانان تیم شهید قندی خواست تا با به کار گیری تمام تلاششان بتوانند جایگاهی برای شهید قندی درست کنند تا حضور در این تیم آرزوی نسل بعدی فوتبال یزد باشد.

نارگانی مدیرعامل باشگاه شهید قندی یزد، گفت: مرحوم دستا آرزو داشت تیم شهید قندی به لیگ برتر فوتبال بازگردد و این آرزوی مرحوم دستا به ما انگیزه می‌دهد تا با تلاش و انگیزه بیشتر به این مهم دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید یزد فوتبال لیگ برتر شهید قندی یزد تیم شهید قندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۲۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی غروب شنبه در جلسه شورای سیاستگذاری ستاد کنگره سه هزار شهید استان سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه زندگی شهدای تیم فوتبال آزادی سریال می‌شود، ابراز داشت: زندگی هرکدام از این شهدا جایگاه وسیعی داشته و در این سریال به آن پرداخته خواهد شد.

وی جریان تیم فوتبال آزادی سمنان در کشور بی نظیر خواند و افزود: بیش از نیمی از اعضای تیم فوتبال آزادی به شهادت رسیدند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه تهیه فیلم سینمایی شهید محمود اخلاقی، شناسنامه جنگ استان سمنان در دستور کار است، ابراز داشت: این فیلم جز آثار و تولیدات کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان خواهد بود.

مطیعی در ادامه تصریح کرد: زندگینامه شهدای بین‌المللی استان نظیر شهید سید رضی موسوی چاشمی نیز در این کنگره باید مورد توجه واقع شده و برای آن مستندات تهیه شود.

وی افزود: در برگزاری کنگره، تولید آثار و محتوا، سریال و فیلم سینمایی ویژه شهدا باید از ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌ها با یک دید وسیع استانی استفاده شود.

کد خبر 6090280

دیگر خبرها

  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • وضعیت منـزل سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش را ببینید | تصویـر
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور