Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر امور ناشران شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: روند تشکیل شرکت سرمایه‌گذاری استان البرز در دستور کار است و به زودی سی و یکمین شرکت سرمایه‌گذاری استانی متولد می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی سمات، مریم شاه حسینی مدیر امور ناشران شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در مورد فرآیند تشکیل شرکت سرمایه‌گذاریبه گزارش استان البرز در چه مرحله‌ای است، گفت: سازمان خصوصی سازی بعد از مکاتبات فراوان، فایل (پرونده) تفکیک شده سهامداران استان تهران و البرز را اواخر هفته گذشته در اختیار شرکت سپرده‌گذاری مرکزی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر امور ناشران شرکت سپرده‌گذاری مرکزی تصریح کرد: هم اکنون کارشناسان این شرکت در حال تفکیک سهامداران استان البرز هستند و به زودی سی و یکمین شرکت سرمایه‌گذاری استانی متولد می‌شود.
‌ پیش از این محمد رضا جودکی مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری استان تهران با بیان اینکه شرکت سرمایه‌گذاری استان البرز از دل سرمایه‌گذاری استان تهران به وجود می‌آید، گفت: شرکت سرمایه‌گذاری استان البرز به عنوان سی و یکمین شرکت سرمایه‌گذای استانی بعد از تشکیل وارد بورس می‌شود.
وی در مورد تعداد سهامداران سرمایه‌گذاری عدالت استان البرز گفت: حدود 580 هزار نفر سهامدار عدالت از مجموعه استان تهران جدا شده و تشکیل شرکت سرمایه‌گذاری استان البرز خواهند داد و برای خود استان تهران هم 2 میلیون و 850 هزار نفر سهامدار عدالت در روش غیرمستقیم باقی مانده است.
جودکی اضافه کرد: قبلا در زمان تشکیل شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی تهران و البرز با هم بودند و هنوز استان البرز تشکیل نشده بود، اکنون با تصمیم شورای عالی بورس قرار شد سهامداران استان البرز از مجموعه استان تهران جدا شده، بنابراین روند پذیرش سرمایه‌گذاری استان تهران به خاطر این تفکیک فعلا عقب افتاده، امیدواریم تا پایان آبان ماه شرکت سرمایه‌گذاری استان تهران هم افزایش سرمایه بدهد و مراحل پذیرش و درج در بورس را طی کند

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت سرمایه گذاری استان البرز سرمایه گذاری استان تهران شرکت سپرده گذاری مرکزی سرمایه گذاری استانی تشکیل شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۲۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه‌ای به منظور بررسی و رسیدگی به مشکلات سرمایه گذاری در حوزه گردشگری شهرستان ساوجبلاغ با حضور مسؤولان مربوطه و سرمایه گذاران بخش گردشگری برگزار شد و ضمن هم اندیشی برای رفع مشکلات، ایجاد کارگروهی بدین منظور در فرمانداری در دستورکار قرار گرفت.

رحیم خاکی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز شناسایی و رفع موانع سرمایه‌گذاری در بخش‌گردشگری ساوجبلاغ را هدف اصلی تشکیل این جلسه دانست و گفت: استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران برای گسترش زیرساخت‌های گردشگری به خصوص در شهرستان‌های مستعدی همچون ساوجبلاغ بسیار تأثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه رفع مشکلات سرمایه گذاری در حوزه گردشگری تنها با تعامل ادارات و دستگاه‌های مختلف حاصل می‌شود، اظهار کرد: به همین منظور مقرر شد کارگروهی در فرمانداری ساوجبلاغ برای پیگیری و رفع موانع سرمایه‌گذاری این شهرستان تشکیل شود.

کد خبر 6095131

دیگر خبرها

  • صندوق سرمایه‌گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود
  • شرکت ملاردشیر، به عنوان تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شد
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • مجوز قبولی بیمه اتکایی دی به زودی صادر می شود
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می شود
  • مشکل طولانی شدن فرایند اداری ترخیص مواد اولیه شرکت‌های داروسازی به زودی رفع می‌شود
  • دومین جایزه جوانی جمعیت استان بوشهر برگزار می شود
  • صندوق سرمایه گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود