Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات محلی در ولایت «قندوز» اعلام کردند که در حمله طالبان به نیروهای امنیتی در این ولایت، ۶ نفر کشته و ۱۰ تن دیگر نیز زخمی شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌‎ای خبرگزاری تسنیم، «صفی الله امیری» عضو شورای ولایتی «قندوز» از کشته شدن 6 نظامی ارتش و زخمی شدن 10 تن دیگر در حمله طالبان به نیروهای امنیتی در این ولایت خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی افزود که طالبان در این حمله به روستاهای «اوستامینگ» و «پل خشتی» شهرستان «امام صاحب» یورش بردند اما نتوانستند این مناطق را تحت کنترل درآورند.

امیری به «آوا» گفت نیروهای کمکی پس از حدود یک ساعت درگیری به منطقه رسیدند و در این رویداد به طالبان نیز تلفاتی وارد شد اما جزئیاتی از آن ارائه نکرد.

شهرستان «امام صاحب» در 6 ماه اخیر همواره شاهد تحرکات طالبان بوده و حملات این گروه علیه نیروهای امنیتی افغان همزمان با مذاکرات قطر در سراسر افغانستان جریان دارد.

ژنرال دیدریک: تشدید حملات طالبان افزایش حملات هوایی آمریکا را در پی داردعضو تیم مذاکره افغانستان: طالبان برای پیروزی نظامی تلاش می‌کند«عطامحمد نور»: اگر بار دیگر مجبور شویم در برابر طالبان می‌جنگیم

«فوزیه کوفی» عضو تیم مذاکره کننده دولت افغانستان اخیراً گفته بود: طالبان باور دارد که می‌تواند از طریق نظامی قدرت را در اختیار بگیرد و برای پیروزی نظامی تلاش می‌کند.

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طالبان اخبار افغانستان طالبان اخبار افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۲۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه پاکستانی داون، پلیس و نیروهای امنیتی پاکستان در جریان عملیاتی دست کم ۱۰ تروریست را در مناطقی از ایالت‌های بلوچستان و خیبرپختونخواه کشتند.

سرویس مطبوعاتی ارتش پاکستان با صدور بیانیه‌ای در این ارتباط اعلام کرد که این رخ‌داد در تبادل آتش جداگانه در مناطقی از ایالت‌های بلوچستان و خیبرپختونخواه رخ داده است.

شاخه رسانه‌ای ارتش پاکستان در این باره خبر داد که ۶ تروریست در یک عملیات اطلاعاتی که توسط نیروهای امنیتی در منطقه وزیرستان شمالی واقع در خیبرپختونخواه انجام شد، کشته و مخفیگاه آنها نیز منهدم شد.

از سوی دیگر، اداره مبارزه با تروریسم (CTD) بلوچستان پاکستان اعلام کرد که ۴ تروریست در این ایالت کشته شدند.

به گزارش روابط عمومی ارتش پاکستان (ISPR)، نیروهای امنیتی این عملیات را در پی گزارش‌هایی مبنی بر حضور تروریست ها در منطقه انجام دادند.

ارتش پاکستان در بیانیه خود تصریح کرد: عملیات پاکسازی در این منطقه در حال انجام است.

کد خبر 6097479

دیگر خبرها

  • وقوع سیل در افغانستان ۱۴ کشته برجای گذاشت
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • توزیع ۲۱ هزار پاسپورت در بغلان
  • ماجرای تظاهرات کم‌سابقه علیه حکومت طالبان در افغانستان
  • تظاهرات کم‌سابقه علیه طالبان در بدخشان افغانستان
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • ۱۳ کشته و زخمی بر اثر وقوع حادثه ترافیکی در بامیان
  • هشدار وقوع سیلاب در ۲۷ ولایت افغانستان