Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@07:07:32 GMT

۸۰ پست اداره کل ثبت اسناد استان سمنان بلاتصدی است

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۲۷۳۹

۸۰ پست اداره کل ثبت اسناد استان سمنان بلاتصدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌اصغر دربانی ظهر امروز در دیدار با استاندار سمنان اظهار کرد: اداره کل ثبت اسناد و املاک استان سمنان دارای ۹ واحد ثبتی در استان از ایوانکی تا میامی است.‌

وی افزود: این اداره کل دارای سه ساختار سازمانی در مرکز استان است که علاوه بر اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، دو مجموعهٔ اداره اسناد رسمی و دفتر ثبت شرکت‌ها نیز تحت مدیریت این اداره کل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان سمنان بیان کرد: اداره کل ثبت اسناد و املاک استان مجموعاً دارای ۱۲ اداره در سطح استان است.

دربانی ادامه داد: ساختمان اداره کل ثبت اسناد و املاک استان قدمتی 40 ساله دارد و به‌هیچ‌وجه متناسب شرایط فعلی برای استقرار همکاران و خدمات‌رسانی به مردم نیست.

وی عنوان کرد: در صورت تأمین ساختمان امانی برای این اداره کل، اعتبارات متمرکز کشوری جهت ساخت بنای جدید این مجموعه در محل استقرار فعلی تأمین خواهد شد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان سمنان گفت: این اداره کل بر اساس چارت سازمانی مجموعاً دارای ۲۸۰ پست اداری است که در حال حاضر تعداد ۸۰ پست این اداره کل بلاتصدی است.‌

دربانی خاطرنشان کرد: بر اساس بند ب ماده ۱۱۳ قانون ششم برنامه توسعه، مسئولیت رسیدگی به امور مرتبط با تقاضاهای مهریه به این اداره کل سپرده شده است.

استاندار سمنان نیز در این دیدار اظهار کرد: برای مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان که از نیروهای جوان و بومی همین استان می‌باشند آرزوی توفیق داشته و امیدواریم منشأ تحول و برکات برای مردم استان سمنان باشند.

علیرضا آشناگر بیان کرد: در صورت وجود ساختمان بلااستفاده دولتی آمادگی داریم تا به‌منظور تجدید بنای ساختمان اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، مساعدت لازم در واگذاری آن را به انجام رسانیم.‌

وی عنوان کرد: اداره کل ثبت اسناد و املاک استان ازلحاظ لجستیک دارای مشکلات و تنگناهایی است که تلاش می‌شود با همکاری دستگاه‌های استانی و سازمان ثبت احوال کشور این مشکلات را برطرف نمود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان سمنان اسناد ساختار سازمانی اداره کل اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اداره کل استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۲۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری

تین نیوز

 

رئیس اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان از چاپ آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، کامیار کلانتر هرمزی، رئیس اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در نظر دارد به استناد آیین نامه اجرایی بند (ج) ماده ۱۲ قانون برگزاری مناقصات به منظور اجرای پروژه های راه این اداره کل از طریق فراخوان عمومی نسبت به ارزیابی کیفی شرکت های دارای رتبه راه وترابری ۱ و ۲ و ۳ و ۴ جهت تهیه فهرست کوتاه از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار کند.

کلانتر هرمزی افزود: ﮐﻠﯿﻪ ﻣﺮاﺣﻞ ﺑﺮﮔﺰاری فراخوان از ﻃﺮﯾﻖ درﮔﺎه ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﺗﺪارﮐﺎت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ دوﻟﺖ (ﺳﺘﺎد) ﺑﻪ آدرس www.setadiran.ir اﻧﺠﺎم شده است.

وی مهلت زمان و محل دریافت اسناد ارزیابی کیفی را از تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه سال جاری لغایت ۱۳ خردادماه سال جاری اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت تا ارائه اسناد ارزیابی کیفی از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد؛ لذا ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی الزامی است.

رئیس اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان افزود: زمان و محل ارائه اسناد ارزیابی کیفی تا ساعت ۱۳ روز شنبه ۲۹ خردادماه سال جاری و از طریق بارگذاری در سامانه تدارکات دولت (ستاد) است.

وی با اشاره به اینکه زمان بررسی اسناد ارزیابی کیفی ساعت ۸ روز یکشنبه مورخ ۳۰ خرداد ماه سال جاری است، گفت: مدارک و اسناد بارگذاری شده می بایست کاملاً خوانا باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دولت قانون ساماندهی اجاره بها را تا قبل از شروع فصل جا به جایی مستاجران اجرایی کند
  • انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری
  • معاونت املاک و حقوقی اقدامی موثر در پیشبرد اهداف دارد
  • مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند
  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است
  • صدور اسناد تک برگ در گروه‌های مشاع به نام دولت
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع فرآیند اخذ«سند کاداستری»/صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک دریک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد