Web Analytics Made Easy - Statcounter

نبی‌پور گفت: هم اکنون آمار تخلفات در زمینه اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی یزد با توجه به احساس مسئولیت این صنف و نظارت‌های موجود بسیار کاهش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین نبی‌پور در گفتگو با خبرنگار یزدرسا؛ در خصوص تخلفات واحدهای صنفی تجهیزات پزشکی در یزد گفت: آمار تخلفات در  این صنف طی دو ماه در اسفندماه و فرودین ماه تقریبا 60 مورد بوده است و خوشبختانه هم اکنون آمار تخلفات در زمینه اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی با توجه به احساس مسئولیت این صنف، همچنین نظارت ‌و بازرسی اتحادیه، اتاق اصناف و سازمان صمت نسبت به اوایل بسیار کاهش یافته است، 

وی  با بیان اینکه بیش  از 90 تولید کننده صنعتی و صنفی ماسک در استان یزد فعال هستند، افزود: تولید تمام اقلام بهداشتی مربوط به پیشگیری از کرونا از جمله ماسک، محلول ضدعفونی کننده و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. با دستور کمیسیون مبازره با قاچاق کالا و سازمان صمت در یزد تحت نظر اتحادیه تجهیزات پزشکی قرار گرفته است و این اتحادیه بر کیفیت و قیمت آن نظارت دارد.

رئیس اتحادیه تجهیزات پزشکی یزد ادامه داد: چانچه اقلام بهداشتی از اتحادیه‌های پزشکی و داروخانه‌ها تهیه شود کیفیت آن مورد تایید وزارت بهداشت و قیمت آن مورد تایید سازمان صمت است و شهروندان بهتر است خرید عمده را از واحدهای کالای پزشکی و خرید خرده را از واحدهای کالای پزشکی و یا داروخانه‌ها تهیه کنند.

نبی‌پور با بیان اینکه بنا به میزان کیفیت، ماسک تولیدی از 1100 تا حداکثر 1300 تومان در یزد به فروش می‌رسد، افزود: حدود 10 تا 12 تولیدکننده مواد ضدعفونی کننده در استان یزد فعالیت دارند و این محلول‌ها نیز با توجه به روش‌های تولید از لیتری حدود 40 هزار تومان تا 69 هزار تومان به فروش می‌رسند.

وی درخصوص کمبودهای اقلام بهداشتی در یزد گفت: کمبود خاصی در این زمینه وجود ندارد و فقط برخی تولیدکنندگان ماسک که برای تهیه پارچه آن از طریق ثبت نام در سامانه جامع انبارها اقدام کردند دچار کمبود مقطعی در تامین مواد اولیه ماسک شدند که با ثبت نام در این سامانه می‌توانند 20 روز پیش از اتمام مواد اولیه، سهمیه پارچه ماسک را دریافت کنند تا بتوانند در بازار با تولیدکنندگان دیگر رقابت داشته باشند.

نبی‌پور اعلام کرد: از ابتدای آذرماه تلفن اطلاع رسانی واحد کالای پزشکی شبانه روزی از طریق شماره 09137777790 فعال می‌شود و شهروندان می‌توانند در هر زمان از شبانه روز با تماس با این شماره و اتصال با واحد تجهیزات پرشکی شبانه روزی در آن زمان، وسایل حیاتی از جمله دستگاه اکسیژن‌ساز، کپسول اکسیژن، انواع ماسک اکسیژن و وسایل غیر حیاتی مانند ماسک و مواد ضدعفونی کننده و ... را تهیه کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: تجهیزات پزشکی اقلام بهداشتی نبی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی در حکمی، دکتر مسعود صالحی شهستان استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان را به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل» منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

دکتر مسعود صالحی شهستان

استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل» منصوب می ‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه کنید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

پیش از این دکتر هادی میرزایی مسؤولیت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل را برعهده داشت.

کد خبر 6093030

دیگر خبرها

  • اروپا از تخلفات فیس‌بوک و اینستاگرام تحقیق می‌کند
  • حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • تورم پیش‌نگر در سراشیبی
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟
  • تورم نقطه به نقطه تولید در فروردین ۲۳.۸ و سالانه ۳۱.۲ درصد شد
  • تداوم کاهش تورم شاخص بهای تولیدکننده در فروردین‌ماه ۱۴۰۳