Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته برخی منابع ماجرای قتل میترا استاد توسط شهردار اسبق تهران در سریال آقازاده بازسازی شد. مهدی سلطانی و دیبا زاهد این صحنه‌ را بازی کردند، پیش‌تر وکیل محمدعلی نجفی تاکید کرده بود در صورت دیدن شواهدی علیه خانواده نجفی در سریال آقازاده، با این قضیه برخورد قضایی خواهد کرد.

به گزارش ایمنا سکانس جنجالی سریال آقازاده که کاربران فضای مجازی آن را بازسازی ماجرای قتل میترا استاد توسط محمدعلی نجفی دانستند، یک بار دیگر این سریال را با حاشیه مواجه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود عوامل این سریال با این شبیه سازی به ماجرای شهردار پیشین تهران که همسر دومش را کشت اشاره کرده‌اند.

بازسازی قتل میترا استاد در سریال آقازاده

قسمتی از سریال آقازاده که بی‌شباهت به پرونده قتل میترا استاد نیست را می‌بینید. پیش‌تر وکیل محمدعلی نجفی در گفت‌وگویی تأکید کرده بود در صورت دیدن شواهدی علیه خانواده نجفی در سریال آقازاده، با این قضیه برخورد قضائی خواهد کرد.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4 سریال آقازاده

آقازاده سریال نمایش خانگی به کارگردانی بهرنگ توفیقی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی حامد عنقا است. فیلم‌برداری این مجموعه از سال ۱۳۹۸ و پخش آن از روز جمعه ۶ تیرماه ۱۳۹۹ در شبکهٔ نمایش خانگی آغاز شد و تاکنون بیست قسمت از این مجموعه ۲۴ قسمتی منتشر شده است.

نام مجموعه آقازاده متناسب با داستان آن و حواشی به وجود آمده اخیر در مورد آقازاده‌ها و فعالیت‌ها و حواشی آنان انتخاب شده است، سریال «آقازاده» در ژانر درام اجتماعی و سیاسی داستان یک آقازاده به نام نیما بحری با بازی امیر آقایی است که تخلفات اقتصادی مرتکب شده و یک مأمور به نام حامد تهرانی که او هم یک آقازاده است، تلاش می‌کند تا دست نیما را رو کند؛ دیگر بازیگران این مجموعه عبارت‌اند از: جمشید هاشم پور، امین تارخ، نیکی کریمی، امین حیایی، لعیا زنگنه، ثریا قاسمی و کامبیز دیرباز.

حواشی سریال آقازاده

مجموعه آقازاده ابتدا از موضوع حجاب و نشانه‌های مذهبی تا بحث فساد و رانت دارای حاشیه بود، اما چند مورد بیش‌تر حاشیه دار شد:

جمشید هاشم‌پور در این سریال نقش یک مسئول را بازی می‌کند که خیلی‌ها او را شبیه به اکبر طبری، متهم جنجالی این روزها، معرفی کرده‌اند. اشاره به حراج بزرگ تهران و حواشی آثار سهراب سپهری هنگام فیلمبرداری سریال، خبرهایی مبنی بر شبیه‌سازی صحنه قتل میترا استاد در این سریال به گوش رسید، حامد عنقا در این رابطه توضیح داد که این شباهت در فیلمنامه و ماجرای قتل میترا استاد تصادفی بوده و تصمیم قبلی در این زمینه گرفته نشده بود. در خبرهای ابتدایی گفته شد کیوانچ تاتلیتوگ سوپر استار اهل ترکیه که ایرانیان او را با بازی در سریال کوزی گونی می‌شناسند در این سریال ایفای نقش می‌کند. در یک سکانس ۳ دقیقه‌ای، شخصیت راضیه با بازی پردیس پور عابدینی، با دادن یک شکلات به عنوان مهریه به شخصیت حامد و خواندن خطبهٔ صیغهٔ عقد موقت از زبان خودش، موجب واکنش‌های اغلب منفی شد.

بیشتر بخوانید: قرار بود احسان علیخانی به جای امیر آقایی "آقازاده" باشد

محمد علی نجفی کیست؟

محمد علی نجفی شهردار سابق تهران در خرداد ۱۳۹۸ میترا استاد همسر دوم خود را با شلیک گلوله به قتل رساند و خبرساز شد.

وی با مراجعه به پلیس آگاهی تهران به قتل همسر دومش اعتراف کرد، سپس محاکمه و در دادگاه به قصاص نفس محکوم شد ولی از سوی اولیا دم بخشیده شد.

کد خبر 454155

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سریال آقازاده آقازاده محمدعلی نجفی قتل همسر دوم محمدعلي نجفي ميترا استاد حاشیه های سریال آقازاده رانت در سریال آقازاده صیغه در سریال آقازاده شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سریال آقازاده قتل میترا استاد محمدعلی نجفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۲۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران در سنگر کار و تولید نقش ارزنده در شکوه ایران دارند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر را به تمامی کارگران زحمتکش و سختکوش شهرستان اصفهان تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بی تردید رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور و یک تمدن در تجلی استعدادها و سرمایه انسانی ساعی و کارآمد، قوت و قدرت جسم، شور و نشاط و امید، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار است و کارگر به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقش برجسته و ویژه ای در این عرصه دارد. در حالی که ایران عزیز به سرعت به سوی قله های شکوه، عزت و عظمت گام بر می دارد، کارگران در سنگر کار و تولید، با صبر، ایثار و استقامت و اعتقادی راسخ، سرشار از عشق به ولایت در این توفیق و شکوه تاریخی نقشی ارزنده ایفا می نمایند.

لذا، یازدهم اردیبهشت ماه، روز جهانی کار و کارگر، فرصتی مغتنم و بی نظیر است تا به تأسی از پیامبر اعظم (ص)، زحمات صادقانه و بی بدیل کارگران شریف، مؤمن و متدین ایران اسلامی را ارج نهیم.
بدینوسیله فرارسیدن این روز خجسته را به جامعه کارگران زحمتکش و سختکوش شهرستان اصفهان تبریک عرض نموده، امید است با عنایت معبود بی همتا، در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در راستای آبادانی، سربلندی و اعتلای پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید.

محمدعلی احمدی
فرماندار اصفهان

کد خبر 6092880

دیگر خبرها

  • افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران
  • رئیس بایرن: قرار نیست از رئالی‌ها الگو بگیریم
  • سریال نون خ ترادژی زندگی هنرمند سیستانی شد
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • کارگران در سنگر کار و تولید نقش ارزنده در شکوه ایران دارند
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد
  • معرفی قهرمانان تالوکار قمی
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • روبیکا در سال ۱۴۰۳ به بیش ۱۰ حوزه جدید ورود خواهد کرد
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد