Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: با خروج بیش از ١۶ هزارتن محمولات دانه روغنی و روغن خوراکی در ٢۴ ساعت گذشته در بندرامام (ره)، تخلیه و بارگیری این دو کالای اساسی بدون توقف همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، عادل دریس با اشاره به خروج بیش از ٣۶ هزار تن انواع کالای اساسی در شبانه‌روز گذشته، بیان داشت: تخلیه و بارگیری انواع کالا‌های اساسی از جمله دانه‌های روغنی و روغن خوراکی که به طور شبانه‌روزی و با بهره‌گیری از انواع وجوه حمل و نقل ریلی و جاده‌ای ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: به منظور تنظیم بازار مصرف، نزدیک به ۵٠٠ هزار تن دانه روغنی و روغن خوراکی در انبار‌ها و مخازن این مجتمع بزرگ بندری پس از تخلیه از کشتی نگهداری می‌شود تا پس از طی کردن تشریفات گمرکی به مبادی مصرف ارسال شود.
مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به نگهداری بیش از ٢ میلیون و ٨١٠ هزار تن انواع کالای اساسی در بندرامام (ره)، اظهارامیدواری کرد: با همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های ذیربط به تدریج ترخیص و خارج می‌شود.
یادآور می‌شود؛ بندرامام (ره) به عنوان یکی از مهم‌ترین کانون‌های تخلیه و بارگیری کالا‌های اساسی با ظرفیت ٢٠ میلیون‌تن در سال، نقش مهمی در زنجیره تأمین کالا‌های اساسی ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید: مدیریت نقدینگی با هدایت سرمایه‌های داخلی به سمت طرح‌های عمرانی

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی روغن بندر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی روغن بندر کالا های اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۳۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ علی اسدالهی امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: روز گذشته ماموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور اصفهان - الیگودرز به یک دستگاه کامیون مظنون شدند و آن را متوقف کردند، در بازرسی از این خودرو چهار تن روغن خوراکی قاچاق کشف شد. ارزش این محموله توسط کارشناسان چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: توافقات جدید گمرکی ایران و عراق برای تسهیل تجارت

وی ادامه داد: در این رابطه، یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

او با تاکید به لزوم برخورد قاطعانه با قاچاق کالا، افزود: قاچاق کالا باعث وارد شدن ضربه به اقتصاد کشور می‌شود.

اسدالهی تاکید کرد: مردم اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229193 برچسب‌ها قاچاق کالا

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ کانتینر کالای بدون هویت در بندر شهید رجایی شناسایی شد
  • رشد ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • کشف ۴ تن روغن قاچاق
  • ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد
  • از کاهش زمان صدور بارنامه تا تخلیه و بارگیری به موقع برای افزایش سرعت بازرگانی
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی
  • افزایش ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • ◄ کاهش زمان صدور بارنامه و تخلیه و بارگیری به‌موقع در راه‌ آهن شرق