Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفحه توئیتر منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، با انتشار پستی درخصوص دشمنی آمریکا با ایران به روزرسانی شد. این صفحه توئیتری در راستای انتخابات آمریکا، بخشی از بیانات رهبر انقلاب درباره تقویت ابزار‌های قدرت در داخل را منتشر کرد و نوشت:

"دشمنی آمریکا با ایران به خاطر این است که ما سیاست‌های ظالمانه آن‌ها را قبول نکرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تنها راه برطرف کردن این دشمنی این است که مأیوسشان کنیم از اینکه بتوانند ضربه اساسی وارد بکنند. باید قوی شویم و ابزار‌های قدرت واقعی را در خودمان تقویت کنیم. آنگاه دشمن مأیوس خواهد شد. "      

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رهبرانقلاب پارسی خبر آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۳۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروی خانگی برطرف کردن کم خونی و کبد چرب (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خواص رازیانه؛ گیاهی سرشار از خواص معجزه آسا (فیلم) فرمول خانگی برای درمان بی‌خوابی (فیلم) راهکارهای ساده برای افزایش احتمال باروری (فیلم)

دیگر خبرها

  • وحشت بلومبرگ از قدرت ائتلاف‌سازی ایران
  • نیازمند تقویت اقناع در دولت هستیم
  • داروی خانگی برطرف کردن کم خونی و کبد چرب (فیلم)
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • قابی‌زیبا از رهبرانقلاب درتجمع ضدصهیونیستی در کانادا
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • کنعانی: توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند