Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، سیما سادات لاری در گفتگو با فارس در پاسخ به این پرسش عایدی وزرات بهداشت از محل جریمه‌های مربوط به رعایت نکردن پروتکل‌ های بهداشتی چقدر بوده است توضیح داد: تاکنون دو بار مبلغ جریمه‌های کرونا به حساب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واریز شده است.

وی افزود: یک بار مبلغ 433 هزار تومان و یک بار نیز مبلغ 5 میلیون و 600 هزار تومان برای جریمه‌ های کرونا به حساب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاری افزود: وزارت بهداشت همواره به دنبال فرهنگ سازی و اطلاع رسانی و آموزش مناسب برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک بوده و در این زمینه رسانه‌ها نیز کمک‌های فراوانی کرده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: امیدواریم به کمک قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا، همراهی همه مردم و مسئولان و دستگاه‌های اجرایی و اصناف، اعمال محدودیت‌ها با دقت و نظارت بیشتری انجام شود تا نیازی به اخذ جریمه از افراد متخلف نباشد.

وی با اشاره به این که وزارت بهداشت به دنبال جریمه و برخورد با مردم نبوده است توضیح داد: هدف نهایی در این زمینه، رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی و استفاده حداکثری از ماسک است و این موضوع با همراهی جامعه اتفاق می‌افتد.

به گزارش فارس، این موضوع درحالی است که چندی پیش سعید نمکی وزیر بهداشت با انتقاد از عملکرد سایر نهادها در حوزه مبارزه با کرونا گفته بود، در ستاد ملی تقاضا کردیم که هر کس که ماسک نزد، جریمه کنید، اما بروید آمار را دربیاورید که چند نفر را جریمه کردند. گفتیم جاده ببندید، چندتا را بستند؟. اینطور که نمی‌شود اپیدمی جمع کرد. اگر این بال شکسته ما را ترمیم نکنند، اپیدمی در این مملکت جمع نمی‌شود و ما ته رودخانه باید جنازه جمع کنیم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کرونا وزارت بهداشت ماسک اپیدمی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۸۴۴ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، وزارت بهداشت غزه از آمار جدید شهدا ناشی از حمله‌های رژیم صهیونیستی به غزه خبر داد.

اشغالگران طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب هفت کشتار جدید علیه خانواده ها در غزه شدند.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که که طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به غزه ۵۵ نفر شهید و ۲۰۰ نفر دیگر زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

همچنین وزارت بهداشت غزه بیان کرد که بر اثر حمله‌های رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون ۳۴ هزار ۸۴۴ نفر شهید و ۷۸ هزار و ۴۰۴ نفر زخمی شده اند.

وزارت بهداشت غزه تاکید کرد که برخی از شهدا و قربانیان همچنان زیر آوار و در خیابان‌ها بوده و اشغالگران از امدادرسانی به آن‌ها ممانعت می‌کنند.

کد خبر 6100524

دیگر خبرها

  • گاز خنده قلیان اکسیژن چه ضررهایی دارد؟
  • ۲۰ شهید و مجروح در تازه‌ترین حمله اسرائیل به شهر رفح
  • ۲ منطقه در خارکیف و دونتسک به تصرف روسیه درآمد
  • آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۸۴۴ نفر رسید
  • اصل نظارت با وزارت صمت است
  • جریمه میلیونی برای اشتغال اتباع خارجی غیرمجاز
  • جریمه به‌کارگیری اتباع غیر مجاز چند؟
  • سازمان لیگ فوتبال با درآمد میلیاردی جرایم انضباطی چه می‌کند؟
  • چگونگی نشان‌دار شدن بیماران صعب‌العلاج
  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز