Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@16:52:51 GMT

بلیت هواپیما ارزان می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۳۱۹۹

بلیت هواپیما ارزان می‌شود

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، رییس سازمان هواپیمایی کشور با اشاره به برگزاری نشست مشترک با اعضای کمیسیون عمران مجلس، رئیس و دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی، معاون سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و روسای شرکت های هواپیمایی، گفت: در نشست امروز موضوع افزایش قیمت بلیط هواپیما مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دغدغه های نمایندگان مجلس در این رابطه استماع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت کنونی بلیط هواپیما کاهش خواهد یافت

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در نشست امروز مقرر شد که سازمان هواپیمایی نشستی را برای بررسی و آنالیز هزینه های ایرلاین ها و قیمت های درخواستی آن ها برگزار کند تا پس از آن، شورای عالی هواپیمایی نرخ نامه جدید پروازهای هوایی را اعلام رسمی کند. ان‌شاءالله قیمت کنونی بلیط هواپیما کاهش خواهد یافت.

تعیین کف قیمتی از سوی ایرلاین ها غیرقانونی است

وی با اشاره به تخلف ایرلاین ها در بالا بردن کف قیمت بلیط هواپیما، گفت: سازمان هواپیمایی به هیچ وجه قائل به کف و سقف قیمتی نیست، ما می گوییم که بازار و نظام عرضه و تقاضا باید قیمت را تعیین کند. از این رو تعیین کف قیمتی از سوی ایرلاین ها غیرقانونی بوده و سازمان هواپیمایی با آن ها برخورد خواهد کرد.

پربیننده ترین اجاره‌ آپارتمان ۷۰متری در تهران چند؟/ ارقامی بزرگ برای واحدهای کوچک! قیمت مسکن در تهران/ با ۲ میلیارد کجای پایتخت می‌توان خانه خرید؟ قیمت مسکن در ارزان‌ترین منطقه تهران (جدول معاملات یک ماه اخیر) قیمت‌های عجیب اجاره بها در شمال تهران! افزایش سرسام آور قیمت مسکن در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بلیت هواپیما خرید بلیت پرواز خارجی مسافرت هوایی گرانی بلیت بلیت سفر تورج دهقانی زنگنه قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت سازمان هواپیمایی بلیط هواپیما ایرلاین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۳۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سنگ قبر هم نجومی شد

به گزارش خبرآنلاین از کانال خبرفوری، قیمت سنگ در ارزان ترین حالت از ۴ میلیون تومان شروع می شود و در برخی مواقع به ۸۰ میلیون تومان هم می رسد. ارزان ترین سنگ قبر گرانیت مشکی است و گرانترین سنگ قبر هم مرمر آبی است که شروع قیمت آن از ۶۵ میلیون تومان است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900166

دیگر خبرها

  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • بلیت هواپیما و دیگر سامانه های حمل و نقل برای معلولان نیمه بها شد
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت