Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سرهنگ رحیم باقری در تشریح جزئیات ترخیص موتور سیکلت‌های رسوبی از پارکینگ‌ها از امکان تقسیط جرایم موتورسیکلت‌های توقیفی رسوبی خبر داد و  گفت: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری و دستور فرمانده ناجا و فرمانده انتظامی استان، ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی که تا تاریخ ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸ در توقفگاه‌ها به دلیل تخلفات رانندگی در سال‌های گذشته توسط پلیس راهنمایی و رانندگی سراسر استان توقیف شدند، ترخیص خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  مالکان یا متصرفان می‌توانند از ۱۸ آبان ماه جاری با در دست داشتن اسناد مالکیت موتورسیکلت و رسید توقفگاه‌ها و کارت ملی با مراجعه به دفاتر پلیس به‌علاوه ۱۰ شهر محل سکونت خود نسبت به ثبت درخواست ترخیص موتورسیکلت اقدام کنند..

باقری تصریح کرد: موتورسیکلت‌های فاقد پلاک، فاقد بیمه نامه شخص ثالث و افراد فاقد گواهینامه رانندگی با اخذ تعهد کتبی مبنی بر عدم تردد در معابر عمومی و برای متصرفان باید در دفتر خانه اسناد رسمی تعهد محضری مبنی بر کشف فساد ارائه کنند.

سرپرست پلیس راهور استان مازندران خاطرنشان کرد: متصرفان باید یکی از اسناد موتورسیکلت و کارت ملی و شماره تماس همراه به نام خود و نشانی محل سکونت و کار خود به همراه قبض یا رسید پارکینگ را ارائه کنند.

این مسؤول ادامه داد: موتورسیکلت‌های فاقد پلاک یا پلاک غیر مجاز که در سامانه شماره‌گذاری و سامانه پارکینگ‌ها ثبت نشدند به پلیس آگاهی مراجعه و مشکلات خود را پیگیری کرده و بعد از آن برای ترخیص مراجعه کنند.

وی پرداخت هزینه‌های قانونی شامل جریمه‌های رانندگی، هزینه انتقال و هزینه نگهداری در پارکینگ برابر ضوابط و مصوبه سال ۹۴ است و این طرح برای موتورسیکلت‌های با حجم بالای ۲۵۰ سی سی شامل نمی‌شود.

*کشف ۳ تن روغن خوراکی  احتکاری در  شهرستان بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف ۳ تن روغن خوراکی احتکار شده به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون  ریال خبر داد. 

وی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار کالای اساسی و عمومی مردم توسط واحد تجاری در امیر آباد بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

عنایتی تصریح کرد: با کار اطلاعاتی صورت گرفته  انبار احتکار کالا شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی و با همکاری کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان و بازرسان اداره صنعت و معدن از این انبار بازدید به‌عمل آمد. 

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر اظهار کرر: ماموران موفق شدند در بازرسی از این انبار ۳ هزار و ۶۰۰ بطر روغن خوراکی به میزان ۳ تن را کشف کنند. 

این مسؤول با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کالاهای احتکار شده یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون  ریال برآورد شده است، گفت: پلیس با کسانی که بخواهند در بازار اختلال ایجاد کرده و با احتکار مایحتاج مردم ، قیمت‌ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد می‌کند. 

*توقیف ۲ هزار و ۶۰۰ لیتر روغن خوراکی احتکاری در نکا 

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا از توقیف ۲ هزار و ۶۰۰ لیتر روغن خوراکی در این شهرستان خبر داد و گفت: در پس کسب خبر مبنی بر دپوی مقادیری روغن خوراکی توسط افراد سودجو در انباری واقع در یکی از محلات شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با انجام تحقیقات و بررسی میدانی منطقه، موفق به شناسایی انبار مورد نظر شدند.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه طس هماهنگی‌هاس صورت گرفته با مقام قضایی و اداره صمت،در بازرسی از این انبار مقدار ۲ هزار و ۶۰۰ لیتر روغن خوراکی کشف گردید خاطر نشان کرد: ارزش ریالی کالای توقیف شده ۲۴۰ میلیون ریال است.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا در پایان با بیان اینکه انبار موصوف پلمب و مالک آن به مرجع قضایی معرفی شد به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده و یا اطلاع از فعالیت مربوط به قاچاق، احتکار و یا هرگونه بی‌نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را اعلام کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

 


 

منبع: فارس

کلیدواژه: مازندران پلیس راهور مقام معظم رهبری پلیس فرمانده انتظامی شهرستان روغن خوراکی هزار و ۶۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۳۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص دویست و هشتاد وسیله نقلیه توقیفی از پارکینگ

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، سرهنگ توانگر گفت: با هدف اجرای طرح ترخیص فوری وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ، دویست و بیست و پنج دستگاه موتورشارژی و پنجاه و پنج دستگاه خودروی توقیفی با همکاری دستگاه قضایی از پارکینگ ترخیص شدند.

وی افزود: این طرح از نهم اردیبهشت به مدت یک هفته اجرا شد و وسایل نقلیه توقیفی به مراجعه کنندگان تحویل داده شد.

رئیس پلیس راهور کیش گفت: ساکنان و گردشگران با رعایت قوانین در زمان رانندگی به حفظ فرهنگ ترافیک کیش کمک کنند.

سرهنگ توانگر خاطرنشان کرد: پلیس راهور با سامانه ارتباط تلفنی ۱۲۰ در تمامی ساعات شبانه روز برای خدمت به مردم آماده است.

دیگر خبرها

  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • ترخیص دویست و هشتاد وسیله نقلیه توقیفی از پارکینگ
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری