Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@22:00:06 GMT

کاروانسرای شاه‌عباسی سمنان سریع‌تر تعیین تکلیف شود

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۳۲۱۶

کاروانسرای شاه‌عباسی سمنان سریع‌تر تعیین تکلیف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری سمنان، علیرضا آشناگر امروز در دیدار با مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تربیتی و تأمینی استان سمنان که به میزبانی دفتر استاندار انجام شد، با اشاره به انتقال زندان سمنان به مکان جدید، تعیین تکلیف کاروانسرای شاه‌عباسی را که تا پیش از این به‌عنوان زندان سمنان مورداستفاده قرار گرفته بود، خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: آزادسازی کامل این کاروانسرا و برچیده شدن دیوارهای زندان از انتظارات مردم سمنان است و این مهم باید هر چه سریع‌تر با انجام جلسات کارشناسی و تعاملات دوسویه با شهرداری سمنان به نتیجه رسیده و تعیین تکلیف شود.‌

استاندار سمنان همچنین با تأکید بر لزوم انتقال زندان دامغان به مکان جدید نیز گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان متعهد شده است تا نسبت به تکمیل نیازهای باقیمانده این ساختمان اقدام کند و تا روز سه‌شنبه ساختمان جدید زندان دامغان را به اداره کل زندان‌ها و اقدامات تربیتی و تأمینی استان تحویل دهد.

آشناگر ادامه داد: مصوبه شورای تأمین استان سمنان مبنی بر انجام سریع و انتقال زندان دامغان ابلاغ شده است و هرگونه مسؤولیت ناشی از اقدام دیرهنگام و ... برعهده اداره کل زندان‌ها و اقدامات تربیتی و تأمینی استان سمنان خواهد بود.

وی تأمین نیازمندی‌ها و به‌ویژه تأمین ساختمان مناسب برای اداره کل زندان‌ها و اقدامات تربیتی و تأمینی استان سمنان را امری ضروری دانست و افزود: امیدواریم با همکاری و تعاملات بین‌دستگاهی، این مشکل نیز برطرف شود.‌

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان زندان تعیین تکلیف کاروانسرا علیرضا آشناگر استاندار سمنان زندان دامغان کل زندان ها و اقدامات تربیتی و تأمینی استان استان سمنان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۳۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، همزمان با سفر استانی رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان، دادستان کل کشور به عنوان نماینده رئیس دستگاه قضائی در شهرستان میناب حضور پیدا کرد.

دادستان کل کشور در شهرستان میناب ابتدا با ادای احترام به مقام شامخ شهدا به گلزار شهدای میناب رفت و سپس از شعب دادگستری میناب بازدید و نیز از اداره ثبت اسناد، پارکینگ خودروهای توقیفی آنامیس، اداره زندان، مرکز مانیتورینگ شهرداری بازدید کرد و با پرسنل دادگستری میناب به گفت‌وگو نشست.

دادستان کل کشور در حاشیه این بازدیدها گفت: مواردی که در این بازدیدها مورد تاکید و پیگیری قرار گرفته، بحث تعیین تکلیف خودروهای توقیفی است.

وی گفت: هیأتی در دادستانی کل کشور به منظور پیگیری و تعیین تکلیف سریع‌تر خودرو و کالاهای توقیفی و کالاهای اموال تملیکی تشکیل شده است.

همچنین دادستان کل کشور از کشفیات و دستاوردهای نیروی انتظامی هرمزگان بازدید و از اقدامات نیروی انتظامی این استان در مبارزه با کالای قاچاق قدردانی کرد.

دادستان کل کشور با اشاره به سامانه پایش تصویری در نیروی انتظامی، استفاده از این سامانه را برای مشاهده محل دقیق وقوع جرم و کاهش تصادفات مؤثر دانست.

کد خبر 6095247

دیگر خبرها

  • خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود
  • رئیس قوه قضائیه: پرونده‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شود
  • پیگیری اعطای زمین و تسهیلات مسکن در روستاهای دامغان
  • رئیس شورای اسلامی شهر سمنان : اداره کل زندان‌ها از حساب شهرداری ۹۰۰ میلیون برداشت با آنکه به شهرداری بدهکار است
  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • ادامه تحصیل زندانیان البرزی در تمام مقاطع تحصیلی
  • تقلب ناشیانه BBC از CNN در ماجرای فوت نیکا شاکرمی
  • کاهش پرشدگی مهمترین منبع آبی دامغان
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس