Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@02:13:33 GMT

سرپرست باشگاه پرسپولیس سرپرست حراست وزارت ورزش شد!

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۳۳۵۱

سرپرست باشگاه پرسپولیس سرپرست حراست وزارت ورزش شد!

به گزارش خبرگزاری مهر، در حکم مسعود سلطانی فر به سمیعی زفرقندی آمده است: «نظر به تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره کل حراست منصوب می‌شوید.

امید است در سایه الطاف الهی و با بهره گیری از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید در پیشبرد اهداف و وظایف محوله با همکاری سایر معاونت‌ها، مدیران کل ستادی و استانی در انجام این وظیفه خطیر موفق و موید باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر ورزش در شرایطی سمیعی را به عنوان سرپرست حراست وزارت ورزش منصوب کرده است که وی با عنوان مدیرکل حراست این وزارتخانه سرپرست باشگاه پرسپولیس شد و حالا به عنوان سرپرست حراست انتخاب شده است!

کد خبر 5066604

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری جعفر سمیعی تیم فوتبال پرسپولیس مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال سایپا تهران تیم ملی فوتبال ایران انتخابی تیم ملی لیگ برتر والیبال ویروس کرونا تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال فولاد خوزستان تيم مس رفسنجان بيستمين دوره ليگ برتر فدراسیون فوتبال کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۳۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین تصویر از بازگشت حجازی به استقلال

به گزارش "ورزش سه"، پس از برکناری علی خطیر از سمت مدیرعاملی استقلال، فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی آبی ها منصوب شد و او در نخستین تصمیم مدیریتی خود، سرپرست باشگاه را تغییر داد.

نصرالله خواجه‌گیری که با تصمیم علی خطیر به عنوان جانشین علی سامره انتخاب شده بود، با حکم فرشید سمیعی از سمت خود برکنار شد تا آتیلا حجازی، فرزند اسطوره باشگاه استقلال، در این پست مهم مدیریتی مشغول به فعالیت شود.

حالا آتیلا حجازی از روز جمعه به عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال فعالیت خود را آغاز خواهد کرد تا به عنوان سومین سرپرست این باشگاه مشغول فعالیت شود.

دیگر خبرها

  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • خطیر رفت، تغییرات دیگری هم در راه است/ سمیعی سرپرست شد که آخر فصل او هم برود!
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • پشت‌پرده انتخاب حجازی به‌عنوان سرپرست استقلال
  • دیدار نکونام و سمیعی در مراسم ختم پیشکسوت استقلال
  • فرزند اسطوره استقلال، سرپرست جدید آبی‌ها
  • نخستین تصویر از بازگشت حجازی به استقلال
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه