Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در رابطه با وام دانشجویان شاغل گفت: طبق مقررات صندوق رفاه دانشجویان، فقط امکان استفاده از وام شهریه برای دانشجو‌های شاغل فراهم است. خبرگزاری میزان _ فارس نوشت: الیاس منیری معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با بازنگری ۲۱ نوع وام دانشجویی، در نیم سال تحصیلی جدید دانشجویان می‌توانند برای دریافت ۵ نوع وام شامل وام تحصیلی، وام شهریه، وام ضروری، وام ودیعه مسکن و وام ویژه دکتری درخواست بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی یادآور شد: طبق مقررات صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری وام‌های دانشجویی این صندوق به دانشجویان غیر شاغل اختصاص پیدا می‌کند و دانشجو‌های شاغل حایز شرایط دریافت وام از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم نیستند.   منیری اضافه کرد: طبق همین مقررات صندوق رفاه دانشجویان، فقط امکان استفاده از وام شهریه برای دانشجو‌های شاغل فراهم است.   وی توضیح داد: شرایط دریافت این وام به این صورت است که اگر منابع برای دریافت وام شهریه موجود باشد و منابع بیشتر از درخواست دانشجو‌های غیرشاغل باشد پس از ارایه وام شهریه به دانشجویان غیرشاغل، منابع مازاد باقی مانده به پرداخت وام شهریه دانشجو‌های شاغل اختصاص می‌یابد.   بیشتر بخوانید: جزییاتی از انواع وام‌های دانشجویی   انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود. برچسب ها: وام دانشجویی شاغل صندوق رفاه دانشجویان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وام دانشجویی شاغل صندوق رفاه دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم دانشجو های شاغل وام شهریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۳۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان ایرانی امروز از ساعت ۱۲ تا ۱۴ در حمایت از مردم فلسطین و دانشجویان آمریکایی در سراسر کشور در دانشگاه هایشان دست به تجمع خواهند زد.

درهمین راستا، معاونت آموزشی وزارت علوم در بخشنامه ای به تمامی دانشگاه ها اعلام کرد امروز یکشنبه کلاس های درسی دانشگاه ها جهت برگزاری تجمع برای حمایت از اساتید و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی از ساعت ۱۲ الی ۱۴ تعطیل شوند.

متن بخشنامه قاسم عمو عابدینی معاون آموزشی وزارت علوم به دانشگاه ها به شرح زیر است:

همان‌گونه که استحضار دارید دانشگاهیان در سراسر دنیا به‌ویژه کشورهای آمریکایی و غربی براساس دفاع از انسانیت و حقوق بشر جنبش‌های بشردوستانه را رقم زدند و موج مستحکم و استوار در حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم غزه به راه انداختند در همین راستا با توجه به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده در دانشگاه‌ها، معاونت آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری ضمن محکوم کردن فجایع رژیم خبیث اسرائیل و در حمایت از مردم بی‌دفاع غزه روز یکشنبه نه اردیبهشت هزار و چهارصد و سه را از ساعت دوازده الی چهارده کلیه کلاس‌ها را تعطیل اعلام می‌نماید تا به‌همین مناسبت دانشگاهیان عزیز کشورمان با پرو با برپایی تجمعات گسترده پس‌از اقامه نماز در مساجد و میدان‌های اصلی دانشگاه‌ها حمایت خود را از استادان و دانشجویان معتاد به به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل اعلام دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • شهریه مدارس غیردولتی، شفاف می‌شود؟!
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در ارگان‌های دولتی
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند