Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@06:54:16 GMT

تجریه خرید آنلاین از لاله‌زار

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۳۵۰۷

تجریه خرید آنلاین از لاله‌زار

در خرید تجهیزات شبکه و مودم شاید این نیاز بیشتر از بقیه حوزه‌ها حس شود. جایی که نیاز به گرفتن اطلاعات دقیق، ویژگی‌های محصول و مقایسه بین گزینه‌های خرید مطرح است.

خوشبختانه این روزها افزایش نفوذ اینترنت و فراگیر شدن اینترنت در بین عموم مردم، توانسته کمی آسیب‌های کرونا را کاهش دهد. فروشگاه آنلاین برقچی شرایط و حس خرید از لاله‌زار را برای شما تداعی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرید تجهیزات شبکه، سوئیچ شبکه، کابل شبکه و... تا خرید مودم و روتر و دوربین مداربسته را می‌توانید در برقچی تجربه کنید.

امکان مقایسه محصولات، بررسی و مقایسه ویژگی‌ها و قیمت‌ها، آشنایی با برندهای مطرح تولید کننده لوازم شبکه، خرید آسان و تحویل فوری گوشه‌ای از مزایای خرید از وب‌سایت برقچی است.

مشاوره خرید مودم

تنوع بالای مودم و تنوع بالای برندها و محصولات، خرید یک مودم مناسب را دشوار کرده است. نیاز به استفاده از اینترنت نیازی انکارناپذیر و غیرقابل انکار است. برای رفع این نیاز اولین انتخاب بسیاری از ما خرید مودم مناسب و استفاده از خدمات اینترنت ADSL، Vdsl، و فیبرنوری است. مودم‌های همراه نیز انتخاب بسیاری از افراد است. اما چگونه بین این گزینه‌ها بهترین و مناسب‌ترین نوع محصول و برند را با توجه به بودجه خود انتخاب کنیم؟ بلاگ برقچی تمام آنچه شما برای خرید مودم مناسب نیاز دارید در اختیار شما قرار خواهد داد.

مشاوره خرید کابل شبکه

برای برخی افراد هنوز تصورش سخت است که بتوان تمام تجهیزات شبکه را به صورت آنلاین خرید. وجود تمام اقلام شبکه در کنارهم که شامل کابل، سوئیچ، رک و... است در یک سایت امکان‌پذیر است.

می‌توانید به منظور استفاده از کابل شبکه در خانه برای اتصال مودم به کامپیوتر یا به دیگر تجهیزات مورد نیازتان، از دو نوع کابل CAT5 و CAT6 استفاده کنید. معمولا داخل مودم‌ها همیشه یک پچ‌کورد (کابل شبکه دو سر سوکت)CAT5  50 سانتی از جنس آلومینیوم روکش مس یا مسی وجود دارد. ولی اگر نیاز به متراژ بالاتری کابل شبکه دارید تا تجهیزات خود را به یکدیگر متصل کنید، بهتر است از پچ کوردهای مسی از سری CAT6 استفاده کنید.

مشاوره خرید دوربین مداربسته

دوربین مداربسته هم از آن دست محصولاتی است که فرآیند خریدش سخت است. نیاز به دوربین‌های مداربسته به منظور تامین امنیت اماکن و فضاهای تجاری و مسکونی روزبه‌روز بیشتر می‌شود.

تنوع مدل و برند در دوربین‌های مداربسته فرآیند خرید آن را کمی دشوار کرده است. هزینه، محیط اجرا و نوع نیاز به استفاده از دوربین مداربسته در خرید این محصول نقش مهمی دارد. اگر در هر یک از این موارد تشخیص و ارزیابی به درستی صورت نگیرد، علاوه بر افزایش هزینه می‌تواند تجربه خرید ناخوشایندی را نیز برای شما رقم بزند. وب‌سایت برقچی تلاش کرده است که با ارائه محتوای آموزشی و معرفی برندهای موجود و معتبر، شما را در خرید و انتخاب مناسب‌ترین محصول یاری کند.

خرید تجهیزات برقی

علاوه بر تجهیزات شبکه می‌توانید برای خرید لوازم برقی نیز به وب‌سایت برقچی مراجعه کنید. تجهیزات برقی شامل تجهیزات برق و ساختمان مانند سیم و کابل، سوکت، آنتن تلویزیون، صنایع روشنایی و...

خرید ساده و آسان با مشاوره خرید رایگان و بدون استرس و نگرانی از خطر ابتلا به ویروس کرونا تجربه‌ای است که می‌توانید به سادگی آن‌را تجربه کنید.

مزایای خرید از فروشگاه برقچی

تنوع محصولات: همانطور که می دانید مودم، کابل شبکه و دیگر تجهیزات شبکه انواع مختلفی دارند که هر شخصی با توجه به انتظارات خود از شبکه مایل است یکی از آن ها را تهیه کند و هرگز نمی توان یک مدل مودم و یا کابل را به همه مشتریان معرفی کرد؛ به همین علت داشتن تنوع محصولات یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که یک فروشگاه ایده آل باید از آن برخوردار باشد. تنوع محصولات نه تنها موجب می شود که نیاز مشتری از جنبه ویژگی های فنی متفاوت برطرف شود بلکه باعث می شود که هر شخصی بتواند با بودجه های مختلف تجهیزات مورد نیاز خود را تهیه کند. در زمان هایی که محصولات متنوع بسیاری در فروشگاه یافت می شود محدودیت مالی آنقدری به چشم نمی آید و افراد می توانند یک وسیله با قابلیت های کمتری مطابق با نیاز های خود تهیه کنند.

مشاوره رایگان: خرید مودم و کابل شبکه کار هر کسی نیست آن هم این روز ها با وجود برند ها و انواع متنوع که مشتریان را گیج می کند. یک فروشگاه زمانی می تواند جایگاه خود را در میان برترین ها ثبت کند که بتواند در انتخاب مشتریان راهنمای بسیار خوبی باشد. کارشناسان بخش باید با مشخصات فنی هر کالا به صورت کامل آشنایی داشته باشند و در هنگام مواجه شدند سفارشات و دریافت راهنمایی های مشتریان با پرسش سوالاتی نظیر درآمد مشتری و انتظارات آن ها از تجهیزات بهترین گزینه را به آنان معرفی کنند

اصالت کالاها: کابل و تجهیزات شبکه از جمله کالاهایی هستند که اصل بودن آن ها در خرید اهمیت بسیار بالایی دارد. در فروشگاه هایی که محصولات با تضمین اورجینال بودن عرضه می شوند جذب مشتری راحت تر صورت می گیرد و خرید به دفعات صورت پذیرد. یکی از راه های پی بردن به اصالت کالا دارا بودن گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

کیفیت و گارانتی محصولات: هنگام خرید از هر فروشگاه تجهیزات شبکه باید و پیش از هر چیز گارانتی آنها و مشخصات فنی شان با توجه به نیازتان بررسی گردد. داشتن گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش یکی از مهم ترین معیارهای خرید تجهیزات شبکه بخصوص مودم محسوب می شود. البته جدیدا با توجه به محدودیت های موجود ممکن از بعضی کالا گارانتی نداشته باشند، بهترین راه برای حل این موضوع خرید از یک فروشگاه مطمئن و با سابقه می باشد تا در صورت بروز هر مشکلی بتواند پاسخگوی مشکلات مشتریان باشد.

2121

کد خبر 1453090

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دوربین مداربسته خرید تجهیزات تجهیزات شبکه مشاوره خرید کابل شبکه خرید مودم ویژگی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۳۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج کریمی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، در خصوص عملکرد اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در دولت سیزدهم، اظهار کرد: اعتبار تخصیص یافته در این دولت به این مجموعه ۶۹۰ میلیارد تومان است.

وی در خصوص دریافت قیر رایگان جهت ایزوگام و آسفالت مدارس در چهارمحال و بختیاری، افزود: تاکنون ۴۲ میلیارد تومان اعتبار جهت این کار به استان اختصاص داده شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با اشاره به ۶۶ فضای آموزشی و ورزشی که توسط این اداره‌کل تکمیل و تحویل شده است، ادامه داد: پروژه‌های آموزشی در قالب ۲۲۵ باب کلاس درس هستند.

کریمی عنوان کرد: پروژه‌های آموزشی و ورزشی که توسط اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری تحویل شده است ۲۹ هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا دارد و اعتبار هزینه شده برای آن بالغ بر ۳۷۵ میلیارد تومان است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اعتباری بالغ بر ۹۵ میلیارد تومان جهت خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس در چهارمحال و بختیاری، هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تعداد ۱۰۰ پروژه با ۳۶۰ کلاس درس و ۷۸ هزار مترمربع زیربنا در این استان در دست اجرا است، برای ساخت این واحدها تا کنون ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و حدود ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن‌ها نیاز است.

کریمی بیان کرد: همچنین ۱۱۰ پروژه با ۷۸۰ کلاس درس با اعتبار هزینه شده ۶۰ میلیارد تومان استانداردسازی گرمایشی شده است.

کد خبر 6088312

دیگر خبرها

  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • معاون وزیر ارتباطات : شبکه اپراتور مدعی نارضایتی مردم از کیفیت شبکه به دلیل استفاده از مودم بومی قابل بررسی است
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • سرقت بیش از ۸۰ کیلومتر کابل برق در سراوان
  • اینترنت خانگی 5G چیست؟
  • به راحتی وب گردی، گل را آنلاین خرید کنید
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت