Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده‌اند که به مبلغ موردنظر باشگاه بروسیا دورتموند برای فروش ارلینگ هالند، ستاره نروژی خود، دست پیدا کرده‌اند. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ارلینگ هالند پس از درخشش در سالزبورگ در پنجره نقل و انتقالات ژانویه سال گذشته از این تیم جدا شده و به بروسیا دورتموند پیوست. روند رو به جلوی این بازیکن در تیم آلمانی نیز ادامه پیدا کرد و او یکی از بازیکنان کلیدی آن‌ها در بوندسلیگا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم نروژی در فصل جدید نیز همچنان عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است، او توانست روز گذشته در جریان شکست ۲ - ۳ تیمش برابر بایرن مونیخ گل دوم دورتموند را به ثمر برساند تا تعداد گل‌هایش در این فصل را به عدد ۶ رسانده باشد.

صحبت‌های بسیاری پیرامون علاقه باشگاه‌های بزرگ اروپایی به جذب هالند به گوش می‌رسید و نام رئال مادرید و لیورپول بیشتر از سایر تیم‌ها مطرح است. حالا روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو مدعی شده که باشگاه دورتموند حاضر است این بازیکن را با مبلغ ۱۰۰ میلیون پوند به فروش برساند. گفته می‌شود که اصل مبلغ انتقال ۸۰ میلیون یورو است و سایر مبلغ آن به مینو رایولا، مدیر برنامه هالند، و آلف اینگ، پدر این بازیکن، پرداخت خواهد شد.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ارلینگ ها تیم فوتبال دورتموند بوندسلیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل چهارم ارلینگ هالند به وولورهمپتون (منچسترسیتی 4-1 وولورهمپتون)

گل چهارم ارلینگ هالند به وولورهمپتون را مشاهده می کنید.

دانلود (4.6MB)

دیگر خبرها

  • گل چهارم ارلینگ هالند به وولورهمپتون (منچسترسیتی 4-1 وولورهمپتون)
  • گل ارلینگ هالند به وولورهمپتون (منچسترسیتی 1-0 وولورهمپتون)
  • عاصی شدن سران دورتموند از مدافع بی‌نظم؛ نیکلاس زوله در لیست فروش زنبورها
  • رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • درخواست هواداران چلسی: این ستاره را نفروشید!
  • ترکیب منتخب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ جیدون سانچو بهترین بازیکن
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • ستاره پی‌اس‌جی در خطر از دست دادن یورو 2024
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن