Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@22:27:00 GMT

آمار کرونا کرمان ۱۸ آبان؛ ۲۵ فوتی و ۱۷۷ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۳۹۶۷

آمار کرونا کرمان ۱۸ آبان؛ ۲۵ فوتی و ۱۷۷ ابتلای جدید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا هجدهم آبان ماه را تشریح کرد.

مهدی شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان کرمان در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز - یکشنبه هجدهم آبان ماه- اظهار کرد: در حال حاضر ۶۹۹ نفر مبتلای قطعی به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد ۴۲۰ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۱۰۸ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سیرجان، ۱۱۴ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۳۲ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و ۲۵ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۷ بیمار مبتلای قطعی کرونا در کرمان بستری شده‌اند، ادامه داد: با احتساب این آمار مجموع موارد بستری دارای تست مثبت کرونا در بیمارستان‌های کرمان به ۱۰ هزار و ۶۹۱ نفر رسیده است.

وی در خصوص تفکیک منطقه‌ای بیماران جدید مبتلا به کرونا در استان کرمان تصریح کرد: از تعداد کل بیماران جدید، ۱۱۵ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۳۲ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سیرجان، ۱۳ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۹ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و هشت نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم بوده‌است.

شفیعی تعداد فوتی‌های مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمان را ۲۵ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار مجموع جان‌باختگان بیماران مبتلا به کرونا در کرمان به هزار و ۳۴۲ نفر رسید.

وی اظهار کرد: از مجموع فوتی‌های جدید مبتلا به کرونا در استان کرمان، ۱۹ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سه نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، یک نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و دو نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم بوده‌است.

به گزارش ایمنا، طی آخرین آمار و اطلاعات اعلامی بیماری کرونا از سوی وزارت بهداشت استان کرمان هم اکنون در وضعیت قرمز بیماری قرار دارد.

کد خبر 454207

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا کرونا در ایران ابتلا به کرونا پیشگیری از کرونا شیوع کرونا آمار ابتلا به کرونا درمان کرونا آخرین اخبار کرونا انتقال بيماري کرونا انواع ویروس کرونا علائم کرونا واکسن کرونا مبتلایان کرونا تست کرونا کووید ۱۹ شیوع بیماری کووید۱۹ آمار ابتلا به کووید ۱۹ پاندمی کووید 19 مبتلا به کووید ۱۹ واکسن کووید ۱۹ مبتلایان به کووید ۱۹ تشخیص کووید ۱۹ تست غربالگری کرونا تست PCR واکسن تولید واکسن کرونا روند ساخت واکسن کرونا واکسن جدید کرمان آخرین آمار مبتلایان کرونا کرمان ابتلا به کرونا کرمان بهبود یافتگان کرونا کرمان فوتی کرونا کرمان مبتلایان به کرونا کرمان کرونا در کرمان اخبار کرونا در کرمان وضعیت کرونا در کرمان ابتلا به کرونا در کرمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان مبتلا به کرونا استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۳۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟

به گزازرش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: علت فوت فرزانه اکبری پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی در دست بررسی است و شایعات در فضای مجازی صحت ندارد.

او ادامه داد: فرزانه اکبری پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی چهارم اردیبهشت در جهرم به خاک سپرده شده است و پزشکی قانونی علت فوت او را محرمانه به اطلاع خانواده اش خواهد رساند. او همسر دکتر فرید شهریور فوق تخصص چشم بود که هفته پیش درگذشت.

در چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر مصرف مشروبات الکی تقلبی و مسمومیت ۲۹ پزشک در جهرم در یک میهمانی منتشر شده است که تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است‌. 

در این خبر آمده است که چند پزشک، کلیه خود را از دست داده اند و چند پزشک هم در کما هستند‌.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهرم بستری بودن پزشکانی تحت این عنوان را نیز تایید نکردند.

امروز هم برخی رسانه ها در فضای مجازی از دستگیری عوامل فروش مشروبات الکی تقلبی در جهرم خبر دادند که پلیس هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

دیگر خبرها

  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • نقش ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری کلیدی است
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد