Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:40:47 GMT

تعدادی از جانبازان به همرزمان شهید خود پیوستند

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۴۱۳۵

تعدادی از جانبازان به همرزمان شهید خود پیوستند

به گزارش حوزه ایثار و شهادت  ایرنا ،‌ «صفی‌یار جامه‌بزرگ» جانباز گرانقدر ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس از استان همدان پس از تحمل ۳۷ سال درد و رنج ناشی از مجروحیت به یاران شهیدش پیوست.

پیکر این جانباز با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان تویسرکان تشییع و در قطعه شهدای گلزار شهدای تویسرکان به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جامه بزرگ  سال ۲۵ در تویسرکان متولد شد، با آغاز جنگ تحمیلی روانه جبهه حق علیه باطل‌ و در سال ۶۱ دچار مجروحیت شد.

جانباز ۷۰ درصد «علی‌محمد عباسی» به یاران شهیدش پیوست

 «علی‌محمد عباسی» جانباز نخاعی ۷۰ درصد از استان فارس پس از تحمل ۳۸ سال رنج ناشی از جانبازی در سن ۶۰ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.
پیکر این شهید گرانقدر امروز یکشنبه ۱۸  آبان در زادگاهش بخش کنارتخته و کمارج تشییع و به خاک سپرده شد.
شهید «حاج علی‌محمد عباسی» از رزمندگان لشگر ۷۷  خراسان بود که سال ۶۱ در عملیات فتح‌المبین در منطقه عین‌خوش دهلران دچار ضایعه نخاعی شد.

جانباز ۷۰ درصد «صحرایی رستمی» به خیل شهدا پیوست

 جانباز سرافراز ۷۰ درصد سردار «رمضانعلی صحرایی رستمی» از شهرستان بهشهر استان مازندران به خیل شهدا پیوست.
این جانباز سرافراز پس از تحمل سال‌ها رنج و سختی ناشی از عوارض جانبازی در سن ۶۹ سالگی به خیل شهدا پیوست.
سردار جانباز شهید «رمضانعلی صحرایی رستمی» متولد سال ۳۰ در سال‌های ۶۱ و ۶۵ از ناحیه سر، کمر، موج و ترکش در موسیان و شلمچه به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

جانباز گرانقدر «جواد افراسیابی» به خیل شهدا پیوست

جانباز گرانقدر ۷۰ درصد «جواد افراسیابی» از جانبازان دوران دفاع مقدس استان قم جان به جان آفرین تسلیم کرد و به یاران شهیدش پیوست.
پیکر مطهر این شهید بزرگوار در بهشت زهرا (س) تهران در جوار همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد.
جانباز شهید جواد افراسیابی در سن ۱۷ سالگی عازم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شد و سال ۶۴ در منطقه عملیاتی بر اثر اصابت ترکش به سر، دست راست، قسمت چپ بدن و جمجمه به درجه جانبازی نایل آمد.

جانباز ۷۰ درصد مازندرانی سردار رمضانعلی صحرایی رستمی آسمانی شد

مراسم وداع با پیکر شهید «رمضانعلی صحرایی» امشب ۱۸ آبان ماه ۱۳۹۹ بعد از نماز مغرب و عشاء در تکیه امام رستمکلای شهرستان بهشهر با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

همچنین مراسم تشییع پیکر مطهر این جانباز سرافراز روز دوشنبه ۱۹ آبان ماه ۱۳۹۹ بصورت خودرویی از روبروی بیمارستان امام تا پارک ملت بهشهر تشییع می شود و در گلزار شهدای تکیه امام رستمکلا در کنار دیگر همرزمان شهیدش به خاک سپرده می شود.

وی در سال ۱۳۶۵ در جبهه موسیان و شلمچه بعلت شیمیایی و ترکش از نواحی سر و کمر مجروح و به درجه جانبازی نایل آمدند. وی پس از سالها درد و رنج ناشی از جراحات دوران جنگ و جانبازی، در سن ۶۹ سالگی صبح روز شنبه ۱۷ آبان ماه ۱۳۹۹ دعوت حق را لبیک گفت و به یاران و همرزمان شهیدش پیوست.

پدر شهیدان «درویشوند» به فرزندان شهیدش پیوست

«حاج خانعلی درویشوند» پدر شهیدان «هدایت و پرویز درویشوند» پس از تحمل سال‌ها درد فراق، دارفانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
پیکر پاک این پدر مهربان صبح امروز با حضور خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشییع و در جوار امامزاده محمدحنفیه (ع) روستای بیورزین لوشان به خاک سپرده شد.
شهید «پرویز درویشوند» سال ۶۴ در عملیات والفجر ۸ منطقه فاو بر اثر تیر مستقیم دشمن به شهادت رسید.
سردار شهید «هدایت درویشوند» فرمانده سپاه رودبار سال ۹۰ در مسیر برگشت از سامرا در حادثه تروریستی به شهادت رسید.

مادر شهیدان «کردگاری» آسمانی شد

مرحومه «جهان خانم حسین زاده‌گان» مادر شهیدان «حبیب، محمدرضا و محمدحسین کردگاری» از شهدای شهرستان نی‌ریز در سن ۸۶  سالگی به دلیل کهولت سن و بیماری قلبی دعوت حق را لبیک گفت.
پیکر آن مرحومه فردا دوشنبه ۱۹ آبان از کوی شاهد به سمت دارالرحمه شهرستان نی‌ریز  تشییع و به خاک سپرده می‌شود.
شهید «محمدرضا کردگاری» سال ۶۱ در منطقه فکه به شهادت رسید و شهیدان «حبیب و محمدحسین کردگاری»  سال ۶۴ در منطقه فاو به فیض شهادت نائل شدند.

پدر شهیدان «حبیب‌زهی» آسمانی شد

مرحوم «قادرداد حبیب‌زهی» پدر شهیدان «محمدسعید، محمدعارف و مجیب‌الرحمن حبیب‌زهی» از شهرستان سراوان استان سیستان و بلوچستان بر اثر بیماری در سن ۷۳ سالگی دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
شهیدان «محمدسعید، محمدعارف و مجیب‌الرحمن حبیب‌زهی» به ترتیب در سال‌های ۶۳، ۶۵ و ۷۱ در سراوان متولد شدند و سال ۹۱ در یکی از مأموریت‌های محوله در منطقه پنج گور کشور پاکستان به فیض عظمای شهادت نایل آمدند.

پدر شهیدان‌ «جعفری ویدوجی» به فرزندان شهیدش پیوست

حاج قدمعلی جعفری ویدوجی پدر معظم شهیدان «حسن و حسین جعفری ویدوجی» از شهرستان کاشان استان اصفهان پس از سال‌ها فراق به فرزندان شهیدش پیوست.
پیکر پاک این پدر گرانقدر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از مسجد و حسینیه روستای ویدوج از توابع شهرستان کاشان به سمت گلزار شهدای ویدوج تشییع شد.
شهید «حسین جعفری ویدوجی» سال ۴۵ در روستای ویدوج به دنیا آمد و سال ۶۳  در عملیات بدر در شرق دجله به شهادت رسید. پیکرش مدت‌ها در منطقه ماند تا اینکه پس از تفحص در سال ۷۴ در گلزار شهدای ویدوج به خاک سپرده شد.
طلبه شهید «حسن جعفری ویدوجی» سال ۵۰ در ویدوج چشم به جهان گشود و سال ۶۶ در عملیات والفجر ۱۰ در حلبچه به شهادت رسید و در گلزار شهدای ویدوج به خاک سپرده شد.

مادر شهیدان «کاظمی‌زاده» به فرزندان شهیدش پیوست

حاجیه خانم «بدرالنساء کاظمی» مادر شهیدان والامقام «سیداسماعیل و سیدعباس کاظمی‌زاده» از استان چهارمحال و بختیاری در سن ۸۶ سـالگی به فرزندان شهیدش پیوست.
مراسم تشییع این مادر مکرمه با حضور خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و اقشار مختلف مردم از مقابل منزل ایشان برگزار و در قطعه ایثار در روستای نمونه ایثارگری شیخ شبان به خاک سپرده شد.
شهید «سیدعباس کاظمی‌زاده» سال ۴۷  در روستای شیخ شبان به دنیا آمد و  سال ۶۴ در شلمچه به فیض شهادت نائل شد.
شهید «سیداسماعیل کاظمی‌زاده» سال ۳۹ در روستای شیخ شبان به دنیا آمد و سال ۶۵ در شلمچه به برادر شهیدش پیوست.

مادر شهیدان «جعفری پنجی» آسمانی شد

خانم «بتول سمیعی» مادر شهیدان «حسین و حسن جعفری پنجی» روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد. پیکر مطهر این مادر ایثارگر، با حضور خانواده‌ معظم شهید و خادمان شهدا در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع)  آرام گرفت.
شهید «حسین جعفری پنجی» سال ۳۸ متولد شد و سال ۵۹ در خرمشهر به درجه شهادت نایل آمد.
شهید «حسن جعفری پنجی» سال ۴۵ به دنیا آمد و سال ۶۷ در عملیات والفجر ۱۰، در منطقه حلبچه شیمیایی شد و به شهادت رسید.

مادر شهیدان «موحدی مهرآبادی» آسمانی شد

«مرحومه رقیه فاضلی» مادر شهیدان «محمدمهدی و محمدهادی موحدی مهرآبادی» از استان یزد به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش «ایثار»، مادر شهیدان «محمدمهدی و محمدهادی موحدی مهرآبادی» پس از تحمل سال‌ها فراق فرزندان در ۸۲ سالگی دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
مرحومه حاجیه خانم «رقیه فاضلی مهرآبادی» در جوار امامزادگان سیداحمد و سید محمود و گلزار شهدای مهردشت به خاک سپرده شد.
شهیدان «محمدهادی موحدی مهرآبادی» سال ۶۲ در منطقه حاج‌عمران و «محمدمهدی موحدی مهرآبادی» سال ۶۶ در شلمچه به شهادت رسیدند.

پدر شهیدان «اللهوردی‌زاده» دعوت حق را لبیک گفت

«حاج علی‌اصغر اللهوردی‌زاده سردرود» پدر شهیدان «محمود و احمد اللهوردی‌زاده سردرود» از استان آذربایجان شرقی به لقاءالله پیوست.
شهیدان «محمود اللهوردی‌زاده سردرود» سال ۶۱ و «احمد اللهوردی‌زاده سردرود» سال ۶۳ به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران والدین شهدا جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران والدین شهدا جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران والدین شهدا جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی اخبار کنکور فرزندان شهیدش پیوست یاران شهیدش پیوست دعوت حق را لبیک گفت خیل شهدا پیوست رمضانعلی صحرایی حضور خانواده خاک سپرده شد گلزار شهدای شهادت رسید همرزمان شهید دنیا آمد مادر شهیدان کاظمی زاده پدر شهیدان پس از تحمل آسمانی شد سال ۶۴ نایل آمد ۷۰ درصد سال ها سال ۶۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۴۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی شدن مادر روحانی شهید حبیب الله رضایی در رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رودسر گفت: حاجیه خانم طیبه نصراله زاده مادر روحانی شهید حبیب رضایی گورجی صبح امروز در سن ۸۴ سالگی، به علت کهولت سن به دیدار حق شتافت.

صابر سبحانی افزود: پیکر این مادر شهید فردا پنجشنبه، ١٣ اردیبهشت در رودسر تشییع و در گلزار شهدای این شهر، در جوار مزار فرزند شهیدش به خاک سپرده می‌شود.

حبیب اله رضایی گورجی سال ۶۵ در منطقه شلمچه، در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • مادر روحانی شهید گیلانی به فرزند شهیدش پیوست
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • ورود پیکر مطهر شهیدان عشیری لیوسی و پور عزیز پورمحمدی به خوزستان
  • آسمانی شدن مادر روحانی شهید حبیب الله رضایی در رودسر
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست
  • تأکید رئیس قوه قضائیه بر تدوین پیوست رسانه‌ای در آرا و تصمیمات قضائی