Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایرنا کریم همتی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری لرستان افزود: هلدینگ بالگردی هلال احمر با بیش از ۱۰۰ خلبان توانمند ظرفیت بسیار خوبی در حوزه امدادی است.

وی با اشاره به انتقال ۱۰۰ خودروی سبک و دهها خودروی سنگین امدادی به استان ها اظهار داشت: همچنین هلدینگ سازمان تدارکات دارویی یکی از بزرگترین کاخانه های تولید تجهیزات پزشکی و دارویی است که انحصار تولید صافی های دیالیز و ست های تزریق داروی شیمی درمانی را در اختیار  دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمعیت هلال احمر گفت: درصورت تامین مکان مناسب و بازار مصرف، هلدینگ دارویی هلال احمر در لرستان سرمایه گذاری می کند.

همتی با اشاره به سرمایه گذاری شرکت های هلال احمر در حوزه های مختلف از جمله طرح های آبی و ساختمانی افزود: این جمعیت بیش از ۱۵ مرکز درمانگاهی و بیمارستانی در دنیا دارد که ظرفیت خوبی برای مصرف تجهیزات تولیدی هستند.

وی در خصوص تاسیس داروخانه هلال احمر لرستان توضیح داد: انتظار داریم دانشگاه علوم پزشکی استان مجوز عام ( و نه خاص) برای این داروخانه صادر کند و چنانچه مجوز کمیسیون ماده ۲۰ داروخانه هلال احمر لرستان تا پایان ماه جاری صادر شود داروخانه، آذرماه در این استان راه اندازی می شود.

رییس جمعیت هلال احمر گفت: در حالیکه برخی استان ها همچون کرمان سه داروخانه هلال احمر دارند مراجعه بیماران لرستانی به تهران و سایر استان ها برای تامین داروی خاص قابل قبول نیست.

همتی با اشاره به اینکه هلال احمر سه هزار ملک دارد و ارزش برخی ملک ها به یکهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است می رسد تصریح کرد:‌۴۰۰ هکتار باغ پسته این نهاد در کرمان و رفسنجان ۴۰۰ میلیون تومان ضرر داشت که این امر بیانگر اهمیت مدیریت سرمایه ها است بنابراین باید در شرایطی که بدترین تحریم های ظالمانه را تحمل می کنیم نسبت به سرمایه های داخلی کشور مسوولیت پذیر باشیم.

رییس سازمان هلال احمر همچنین با اشاره به شیوع کرونا در کشور گفت: نوروز امسال ۲۱ میلیون نفر در قالب ۷.۵ میلیون خودرو را در مبادی ورودی شهرها کنترل کردیم.

همتی اضافه کرد: همچنین ۱۸۰ میلیارد تومان کمک های نقدی و غیرنقدی معیشتی،  ۱۷۵ محموله بین المللی از کشورهای مختلف، ۳۰۰هزار بسته غذایی و ۷۵۰ هزار بسته بهداشتی بین افراد نیازمند و بیماران کشور توزیع شده است و سه هزار بسته غذایی یک میلیون تومانی نیز تا اواسط آذرماه در لرستان توزیع می شود.

وی یادآور شد: همچنین ۱۳هزار نفر از اعضای جوان هلال احمر در قالب چهار هزار و ۳۰۰ تیم آمران سلامت، طی ۱۰ روز یک میلیون و ۱۰۰ هزار ماسک توزیع کردند.

 شرکت هلدینگ یا مادر،  شرکتی است که دارای سهام ممتاز و یا عمده چندین شرکت دیگر است، به این معنا که در هیات مدیره آن شرکت ها حداقل یک عضو نماینده دارد، بنابراین دارای حق رای است و می تواند از این طریق آن شرکت ها را مدیریت و کنترل کند و از مزایای حاصل از کسب و کارهای مختلف نیز منتفع شود.

برچسب‌ها داروخانه لرستان سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: داروخانه لرستان سازمان امداد و نجات هلال احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران داروخانه لرستان سازمان امداد و نجات هلال احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۴۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات حساس از نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم + فیلم

اپراتور هلال احمر قم در پی تماس تلفنی یک فرد با شماره ۱۱۲ (مرکز کنترل عملیات اضطراری هلال‌احمر)، مبنی بر پریدن شیر در گلوی نوزاد و بند آمدن راه نفسش، با راهنمایی‌های خود جان نوزاد را نجات داد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • لحظات حساس از نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم + فیلم
  • نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!
  • فیلم| امدادرسانی هلال‌احمر نایین در روستای مغار اردستان
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی استان با تمام قوا
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر به ۷ خانوار و ۳۰ نفر از متاثرین سیل در اهر
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • پیگیری برای اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان