Web Analytics Made Easy - Statcounter

تسهیلات خرید و ساخت مسکن نخبگان و استعدادهای برتر، با همکاری بنیاد ملی نخبگان و با تصویب شورای پول و اعتبار به مبلغ ۳ میلیارد ریال افزایش یافت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ به منظور حمایت بیشتر از جامعه نخبگانی و با هدف تسهیل مسیر نخبگانی مستعدان‌برتر، تسهیلات مسکن اعطایی با همکاری بنیاد ملی نخبگان و با تصویب شورای پول و اعتبار به مبلغ سه میلیارد ریال افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، بانک‌‌های مسکن، ملت، ملی، رفاه کارگران، سپه، تجارت و صادرات به عنوان بانک‌های عامل این تسهیل انتخاب شده‌اند و افزایش مبلغ تسهیلات و سهمیه هر یک از بانک‌های عامل برای ارائه تسهیلات توسط اداره‌ اعتبارات بانک مرکزی به این بانک‌ها ابلاغ شده است.

وام خرید ــ ساخت مسکن استعدادهای برتر و نخبگان براساس مصوبه هیئت‌وزیران و با معرفی افراد واجد شرایط به بانک توسط بانک عامل پرداخت می‌شود. نرخ سود این وام مطابق مصوبه شورای پول و اعتبار به‌میزان 18 درصد و مدت بازپرداخت تا 20 سال است همچنین ارزش ملک خریداری‌شده براساس نظر کارشناسی باید پوشش‌دهنده اصل و سود باشد.

هریک از متقاضیان می‌توانند یک بار از این تسهیلات بهر‌ه‌مند شوند و زمان و نحوه بهره‌مندی افراد از این وام بر اساس مقررات و دستورالعمل‌های بانک مرکزی است.

این تسهیل، به افرادی که طبق آیین‌نامه‌های مختلف بنیاد ملی نخبگان واجد شرایط استفاده از تسهیلات مسکن هستند، تعلق می‌گیرد.

مهاجرت نخبگان دانشگاه صنعت نفت به دلیل عهد‌شکنی وزارت نفتظرفیت بدنه نخبگانی جامعه باید بیش از گذشته مورد استفاده قرار گیرداستاندار قزوین: اجرای طرح‌های پژوهشی دستگاه‌های دولتی به نخبگان واگذار شود

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد ملی نخبگان بنیاد ملی نخبگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۴۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه مستاجران قمی از مشکلات دریافت وام ودیعه مسکن

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، تسهیلات کمک ودیعه مسکن، در نتیجه رشد قابل توجه نرخ اجاره در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰، توسط ستاد ملی کرونا تصویب شد.  تسهیلات ودیعه مسکن برای حمایت از مستاجر‌ها است. وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ در تهران ۲۰۰ و برای متقاضیان ساکن مراکز کلان‌شهر‌ها  ۱۵۰ میلیون تومان و برای متقاضیان ساکن سایر شهر‌ها ۱۰۰ میلیون تومان است، همچنین  کسانی که در روستا زندگی می‌کنند، هم می‌توانند وام ودیعه ۴۰ میلیون تومانی دریافت کنند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

باسلام چرا هیچ بانکی توی شهر قم حاضر نیست وام ودیعه مسکن بده؟ به کجا باید شکایت کنم ؟ بنده بعد از ثبت نام حائز شرایط دریافت وام شدم باهزار بدبختی ضامن هم پیدا کردم ولی متاسفانه به همه بانک‌های مذکور در سایت مراجعه کردم ولی  جواب همشون ( ابلاغ نشده، اعتبار نیست، فعلا دستور دادن وام رو ندادن )  هست .لطفا پیگیری کنید .

دیگر خبرها

  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • عملکرد ضعیف برخی بانک‌های‌ دولتی قم در ارائه تسهیلات مسکن
  • چرا بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن طفره می‌روند؟/ فرار بانک ها از تله وام مسکن
  • اعلام آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • گلایه مستاجران قمی از مشکلات دریافت وام ودیعه مسکن
  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • شرایط دریافت وام‌ها و تسهیلات فرزندآوری باید تسهیل شود
  • نیروی جوان جامعه عامل پیشرفت های آتی خواهند بود/ شرایط وام فرزندآوری تسهیل شود
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است