Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@15:31:47 GMT

اشک شوق مجری «سیاهپوست» سی‌ان‌ان با اعلام خبر شکست ترامپ

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۴۲۹۳

اشک شوق مجری «سیاهپوست» سی‌ان‌ان با اعلام خبر شکست ترامپ

‍‍‍‍‍‍

دریافت 3 MB به گزارش ایرنا، شب گذشته و بلافاصله بعد از اعلام پیروزی جو بایدن و شکست ترامپف، ون جونز که از مجریان ویژه برنامه انتخابات سی ان ان بود و در آن لحظه بخاطر گریه و بغض شکسته در گلویش، سخت و بریده بریده سخن حرف می زد، گفت: (بعد از شکست ترامپ) امروز ما می توانیم راحت تر به فرزندانمان بگوییم آنچه مهم است، شخصیت انسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شخصیت رسانه ای، حقوقی و نویسنده سیاهپوست آمریکایی که در سال 2009 از مشاروان رسانه ای باراک اوباما بود، در حرفهای سرشار از احساسات خود که حاکی از غم عمیق او از رنج های  دوره ریاست جمهوری ترامپ بود، گفت: امروز(که ترامپ شکست خورده است) روزی راحت تر برای بسیاری از مردم است. آنهایی که در این کشور مسلمان هستند، دیگر نگران آن نیستند که این موضوع را از رئیس جمهوری کشورشان مخفی کنند و آنهایی که مهاجر هستند، دیگر نگران نیستند که رئیس جمهوری این کشور کودکانشان را آنها جدا کند.

او گفت: شکست ترامپ در واقع انتقام خیلی از کسانی است رنج های بسیار در دوره ریاست جمهوری او تحمل کردند.

این شهروند سیاهپوست آمریکا با اشاره به مرگ غم انگیز جورج فلوید سیاهپوست در ماه های گذشته توسط پلیس سفید پوستی که با زانو بر گردن او فشرد و او را کشت و به ضجه و التماس او که "نمی توانم نفس بکشم" توجهی نکرد، گفت: این فقط جورج فلوید نبود که نمی توانست نفس بکشد، بلکه انسان های زیادی بودند که احساس خفگی و خفقان داشتند و حس می کردند که نمی توانند نفس بکشند.

این مجری سی ان ان گفت: وقتی هر صبح بیدار می شدیم و توئیت های ترامپ را می دیدیدیم، وقتی به فروشگاه می رفتیم و هرلحظه ترس از این داشتیم که انگشت نمای کسانی شویم که باکی از رفتارهای نژادپرستانه ندارند، هرلحظه نگران فرزندانمان بودیم، نگران خواهرانمان که وقتی به فروشگاه می روند، محال بود کسی به طعنه و تهمت، چیزی به آنها نگوید؛ این ها بخشی از رنج هایی است که در دوره ترامپ آزارمان داد.

ون جونز گفت: برای کسانی که این روز(روز شکست ترامپ) ، روزی خوبی برای آنها نیست متاسفم اما چنین روزی برای همه مردم آمریکا روز خوبی است.

برچسب‌ها شبکه سی ان ان جرج فلوید انتخابات ۲۰۲۰ دونالد ترامپ پروندهٔ خبری آمریکا ۲۰۲۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شبکه سی ان ان جرج فلوید انتخابات ۲۰۲۰ دونالد ترامپ شبکه سی ان ان جرج فلوید انتخابات ۲۰۲۰ دونالد ترامپ اخبار کنکور شکست ترامپ سی ان ان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۴۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۱ درصد آمریکایی‌ها نگران وقوع جنگ داخلی هستند

به نقل از دیلی میل، نتایج این نظرسنجی پنجشنبه منتشر شد و نشان می‌دهد ۴۹ درصد از رای‌دهندگان وقوع جنگ داخلی در آمریکا را غیرمحتمل دانسته و ۱۰ درصد نیز اعلام کردند که در این باره مطمئن نیستند.

به نوشته دیلی میل، ۴۱ درصد از رای‌دهندگانی که وقوع جنگ داخلی در پنج سال آینده را محتمل می‌دانند معادل ۱۰۶ میلیون نفر از جمعیت آمریکاست.

این نظرسنجی ماه گذشته میلادی با پرسش از هزار و ۱۰۵ رای‌دهنده آمریکایی انجام شد و نشان داد که زنان، جوانان و آمریکایی‌هایی غیرسفیدپوست بیش از سایرین نگران وقوع جنگ داخلی هستند.

موسسه راسموسن اعلام کرد که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا چشم‌انداز وقوع جنگ داخلی در این کشور نزدیک‌تر شده است، زیرا رقابت میان جو بایدن و دونالد ترامپ در انتخابات باعث ایجاد شکاف میان رای‌دهندگان شده است.

در چنین شرایطی، آمریکایی‌ها نگران تکرار جنگ داخلی هستند که از سال ۱۸۶۱ تا ۱۸۶۵ در آمریکا رخ داد.

راسموسن گفت که بحث درباره بروز جنگ داخلی در آمریکا پس از اکران فیلم سینمایی جدید «جنگ داخلی» بیشتر شده است. این فیلم اکشن سیاسی یکی از فیلم‌های پرفروش حال حاضر آمریکاست.

گروه‌های جدایی‌طلب در آمریکا معتقدند که این فیلم گزارش تامل‌برانگیزی درباره بروز خشونت و هرج و مرج در ایالات متحده در آینده نزدیک است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ۴۱ درصد آمریکایی‌ها نگران وقوع جنگ داخلی هستند
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • ابراز شادمانی نادال در پی حذف از مسترز مادرید!
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل