Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، عصمتی پور مدیرکل امور عشایر استان گفت: از آغاز امسال در طرح زنجیره گوشت قرمز، برای پرواربندی دام، ۹ میلیارد تومان تسهیلات به عشایر خراسان جنوبی پرداخت شده که بازپرداخت این تسهیلات یکساله با نرخ سود ۱۰ درصد است.

 او افزود: در طرح زنجیره‌ی گوشت قرمز، عشایر با دریافت تسهیلات، دام خریداری می‌کنند و پس از رسیدن دام به وزن مشخصی، آن را برای وارد شدن به چرخه تولید گوشت قرمز می‌فروشند و تسهیلات دریافتی را با ۱۰ درصد سود، پس از یکسال به بانک برمی گردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

 تولیداتی به ارزش ۶۷۰ میلیارد تومان به همت عشایر خراسان جنوبی

عصمتی پور گفت: از آغاز امسال همچنین ۲ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه ۴ درصد و با بازپرداخت ۵ ساله برای تهیه نهاده‌های دامی، تولید صنایع دستی و راه اندازی مشاغل خانگی به عشایر خراسان جنوبی پرداخت شده است.

خراسان جنوبی ۱۵ هزار و ۶۷۶ خانوار عشایر دارد که بیشتر آن‌ها در شهرستان‌های مرزی زیرکوه، سربیشه و نهبندان زندگی می‌کنند.

انتهای پیام /  ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عشایر خراسان جنوبی پرداخت تسهیلات گوشت قرمز خراسان جنوبی گوشت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۴۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت قرمز، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت گوشت قرمز، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ شامل گوسفند زنده، ران گوسفندی، سردست گوسفندی، دنبه گوسفندی، قلوه گوسفندی، شقه گوسفندی، پرده گوسفندی، چرخ کرده گوسفندی بدون چربی و فیله گوسفندی اعلام شد.

منبع: انتخاب

tags # گوشت قرمز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به ۲ زبان ترجمه شد
  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی استان به ۲ زبان زنده دنیا ترجمه شد
  • گوشت دوباره گران می‌‌شود؟
  • شرایط برای عرضه ظرفیت‌های خراسان جنوبی در اکسپو فراهم است
  • قیمت گوشت دوباره نجومی می‌شود؟
  • قیمت گوشت قرمز، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گوشت اینگونه ۶۳.۵ درصد گران شد
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد