Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@22:45:12 GMT

اگر خوش شانس تر بودیم، بایرن را می بردیم

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۴۳۲۶

اگر خوش شانس تر بودیم، بایرن را می بردیم

مدافع باتجربه دورتموند معتقد است که از دست دادن موقعیت ها و بدشانسی عامل شکست شان برابر بایرن مونیخ بود.

به گزارش "ورزش سه"، بوروسیا دورتموند در حساس‌ترین بازی هفته هفتم بوندسلیگا در زیگنال ادونا پارک از بایرن پذیرایی کرد و با نتیجه سه بر دو تن به شکست داد. ابتدا مارکو رویس دورتموند را پیش انداخت ولی دیوید آلابا خیلی زود کار را به تساوی مشاند و در نیمه دوم نیز روبرت لواندوفسکی و لروی سانه گل های دیگری را برای بایرن به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل ارلینگ هالند نیز تنها فاصله را کاهش داد و مانع شکست دورتموند نشد.

 

 

 

 

مت هوملس مدافع دورتموند در پایان بازی گفت:« متاسفانه امشب بدشانس بودیم اما فوتبال همین است و همیشه نتایج طبق روال شما نیست. فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. اگر از فرصت‌های خود به خوبی استفاده می‌کردیم، اکنون نتیجه دیگری رقم خورده بود.

در خط دفاعی هم شب خوبی را پشت سر نگذاشتیم و سه بار دروازه ما باز شد. می‌توانستیم بسیار بهتر از این ظاهر شویم اما متاسفانه از فرصت‌های به دست آمده به خوبی استفاده نکردیم.»

 

 

 

 

هوملس درباره آسیب دیدگی کیمیش بازیکن کلیدی بایرن گفت:« من نتوانستم آن صحنه را ببینم. واکنش کیمیش نشان داد که آسیب دیدگی او جدی است. امیدوارم هر چه سریع‌تر بهتر شود. او بازیکن بسیار خوبی است و شخصیت خوبی هم دارد.»

بروسیا دورتموند بایرن مونیخ جاشوا کیمیچ متس هوملس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بروسیا دورتموند بایرن مونیخ جاشوا کیمیچ متس هوملس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۴۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

می‌گفتید بازیکن خوبی نیستم، حالا خفه شوید!

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند بعد از یازده سال یک بار دیگر به فینال لیگ قهرمانان رسید. تیم آلمانی با برتری 1-0 در هر دو بازی رفت و برگشت برابر پی اس جی توانست به فینال ومبلی برسد و جالب اینکه در سال 2013 نیز فینال در ومبلی بود و دورتموند آنجا مغلوب بایرن شد. امشب شاید بایرن با شکست رئال دوباره حریف زردها شود.

در بازی دیشب یکی از ستاره های دورتموند امره جان بود. هافبک تنومند در این بازی 78 درصد پاس صحیح ارسال کرد و در 45 مورد در جریان بازی دخالت داشت. او در 4 دوئل نیز موفق بود و موفق به بازپس گیری توپ شد.

امره که در مراحل حذفی لیگ قهرمانان فقط در بازی رفت یک چهارم نهایی برابر اتلتیکو در دقیقه 84 تعویض شد، در پایان بازی فرصت برای پاسخگویی به منتقدانش را غنیمت شمرد و گفت: «خیلی ها می گویند من بازیکن خوبی نیستم و به درد دورتموند نمی خورم. این افراد حالا بهتر است دهانشان را ببندند و بازی من در فینال را تماشا کنند.»

دیگر خبرها

  • تونی کروس: 90 دقیقه بهترین تیم زمین بودیم؛ در فینال شانس بیشتری نسبت به دورتموند داریم
  • آخرین شانس هم پرید: توخل بایرن را بدون جام گذاشت
  • کری ستاره دورتموند برای فینالیست احتمالی چمپیونزلیگ
  • بله، خوش‌شانس بودیم و لیاقتش را هم داشتیم
  • می‌گفتید بازیکن خوبی نیستم، حالا خفه شوید!
  • هوملس: می توانیم هر تیمی را شکست دهیم
  • یونایتد را عالی بردیم، ولی تواضع فراموش نشود!‏
  • ترزیچ: فقط کمی خوش‌شانس بودیم، حق ما فینال بود
  • دورتموند دو موقعیت خلق کرد و فینالیست شد
  • پایان غم‌انگیز امباپه در پاریس با کابوس زرد/ زنبورها با کمک تیرک دروازه فینالیست شدند!