Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی شایسته دبیر شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار مهر درباره خروجی جلسه امروز ۱۸ آبان ماه گفت: در جلسه امروز درباره مسایل مختلف سینما بحث شد ولی مسأله مهمتر اعلام بازگشایی سینماها و فعالیت آنها تا ساعت ۱۸ بود.

وی افزود: در جلسه امروز اعضای شورا نسبت به است قضیه معترض بودند و اعلام کردند که سینماها از ساعت ۱۴ یا ۱۶ تازه فعالیتش را آغاز می‌کند لذا ما از آقای انتظامی رییس سازمان سینمایی خواهش کردیم که سینماها از صبح تا ساعت ۱۴ تعطیل باشند اما از سوی دیگر از ساعت ۱۴ تا ۲۲ فعالیت خود را آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایسته در پایان گفت: در این جلسه آقای فرجی به عنوان نماینده سازمان سینمایی حضور داشت.

کد خبر 5066670 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان سینمایی مرتضی شایسته شورای صنفی نمایش فیلم کوتاه جشنواره فیلم کوتاه تهران شبکه پنج سیما ویروس کرونا فیلم سینمایی تئاتر ایران حضور هنر ایران در جهان برنامه تلویزیونی موسیقی نواحی چهاردهمین جشنواره سینما حقیقت سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران موسیقی ایرانی برنامه رادیویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۴۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز می‌شود.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ پایان می‌یابد.

 

دیگر خبرها

  • آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه از امروز
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • زمان و مدت تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • مراحل راه اندازی ابتدایی سامانه املاک و اسکان آغاز شده است
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • آغاز بیست‌ودومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه