Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@09:35:24 GMT

گل محمدی دو بازیکن جدید می‌خواهد

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۴۳۳۷

گل محمدی دو بازیکن جدید می‌خواهد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس لیست بازیکنان مدنظر خود را در اختیار مدیریت باشگاه قرار داد و اولویت خود را انتخاب کرد.

قدس آنلاین: یحیی گل محمدی پس از صدور حکم محرومیت قطعی عیسی آل کثیر از سوی کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا اسم مهاجم گلزن خود را به طور قطعی از لیست بازیکنان این تیم در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر بیستم کنار گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو باشگاه پرسپولیس می‌تواند طبق قوانین سازمان لیگ فوتبال، اقدام به جذب یک بازیکن لیگ برتری دیگر و همچنین بازیکنانی که سهمیه آزاد محسوب می‌شوند کند.

سرمربی سرخپوشان پایتخت نیز لیست بازیکنان مورد نظر خود را در اختیار جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه قرار داد تا وی نسبت به جذب آنها اقدام کند.

گل محمدی که خواهان جذب حداقل دو بازیکن است خرید مدافع لیگ برتری را اولویت تیمش اعلام کرده و از مدیریت باشگاه خواسته تا نسبت به جذب یکی از گزینه‌هایی که به عنوان مدافع میانی در نظر گرفته شده، اقدام کند.

گل محمدی جذب مهاجم را نیز پس از خرید مدافع مرکزی در لیست خرید خود قرار داده است تا بازیکنی را با سهمیه آزاد جذب کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: یحیی گل محمدی پرسپولیس گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۴۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرمین سهرابیان مدافع استقلال که قبل از جدال برابر شمس آذر دچار مصدومیت شده بود، نتوانست تیمش را در بازی برابر تراکتور همراهی کند و آبی ها برای دومین بازی متوالی، بدون مدافع تخصصی روی نیمکت، به میدان رفتند.

با وجود اینکه سهرابیان در آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی با تراکتور نیز حضور داشت، اما از سوی کادرپزشکی آبی ها چراغ سبز دریافت نکرد تا او نتواند برابر تیم تبریزی به میدان برود و به دلیل غیبت سیلوا، عملا دست نکونام روی نیمکت بسته بود.

نکته جالب این است که عدم انتشار ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور از سوی رسانه رسمی آبی ها سبب شد تا ترکیبی از یازده بازیکن این تیم در فضای مجازی منتشر شود که نام سهرابیان نیز در میان یازده بازیکن آغازکننده دیدار دیده می شد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که آرمین در تهران به سر می برد.

حالا و با حضور این بازیکن در تمرینات گروهی، می توان گفت که سهرابیان می تواند استقلال را در بازی با ذوب آهن همراهی کند تا دغدغه های کادرفنی در بخش دفاعی به حداقل برسد.

دیگر خبرها

  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه خودروهای وارداتی قرار گرفت
  • هونگچی E-QM۵ در لیست فروش سامانه قرار گرفت+ قیمت
  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه قرار گرفت
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • عاصی شدن سران دورتموند از مدافع بی‌نظم؛ نیکلاس زوله در لیست فروش زنبورها