Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، سرهنگ  منفرد رئیس پلیس راهور استان آذربایجان شرقی گفت:در طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی برای موتورسیکلت‌های رسوبی در پارکینگ‌ها که از سال ۹۰ تا ۹۸ توقیف شده و مالکان برای ترخیص اقدامی نکرده اند، تسهیلاتی مشخص شده تا مالکان بتوانند با کمترین هزینه موتورسیکلت‌های خود را ترخیص کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ  منفرد افزود: از جمله این تسهیلات اینکه، هزینه نگهداری موتورسیکلت‌ها در پارکینگ طبق مصوبه هیات وزیران در سال ۹۴ محاسبه می‌شود و اگر هم جریمه دوبرابر شده داشته باشند این جریمه به حالت عادی بر می‌گردد.

رئیس پلیس راهور استان گفت: مالکان این گروه از موتورسیکلت‌ها باید با در دست داشتن مدارک لازم و مراجعه به پلیس +۱۰ برای ترخیص موتورسیکلت‌های خود اقدام کنند در غیر این صورت بعد از شش ماه به نفع بیت المال به فروش می‌رسد.


او گفت:هم اکنون تعداد ۲۸ هزار و ۵۲۰ دستگاه موتور سیکلت رسوبی در پارکینگ‌های استان وجود دارد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترخیص موتورسیکلت های رسوبی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۴۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف بهاری در روستاهای شهرستان اسکو + فیلم

بارش برف در چهل و هشتمین روز از بهار در روستاهای کندوان، عنصرود، آشستان، کرد آباد و گنبرف بخش مرکزی اسکو از بعد از ظهر امروز آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، علی تدین بخشدار مرکزی اسکو عصر امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ ظهار کرد: به علت گرمای هوا و ذوب شدن فوری برف خساراتی به محصولات کشاورزی وارد نشده است، اما در ارتفاعات به علت سرمای حاکم و ماندگاری برف در روی محصولات و درختان فعلاً قابل پیش‌بینی نیست که خساراتی به محصولات وارد می‌شود یا نه.

برودت هوا در برخی مناطق روستایی اسکو به نزدیک یک درجه بالای صفر رسیده و مردم این شهرستان را غافلگیر کرده است.

اداره کل هواشناسی استان با صدور هشدار نارنجی اعلام کرد: از عصر امروز دوشنبه، تشدید سامانه بارشی، موجب رگبار باران و رعد برق در همه نواحی آذربایجان شرقی و در نواحی مستعد، بارش تگرگ و وزش باد گاهی شدید خواهد شد که احتمال رخداد تندبادهای لحظه‌ای و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

کد خبر 751265

دیگر خبرها

  • بارش برف بهاری در روستاهای شهرستان اسکو + فیلم
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • تولید ۵ میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در آذربایجان شرقی
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز
  • اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی