Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهردار منطقه 5 گفت: ساماندهی مشاغل ناسازگار محله کن باید با فراهم آوردن بسترهای قانونی، حمایت مردم و شورایاران و نگاه واقع بینانه عملیاتی شود.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5، محمود کلهری در جلسه ساماندهی و تعیین تکلیف مشاغل ناسازگار محله کن افزود: انتظارات و نیازهایی در زمینه حفاظت، صیانت و ساماندهی باغات کن وجود دارد که باید این انتظارت و نیازها اجرایی و عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساماندهی مشاغل ناسازگار کن فرایندی زمانبر است و باید با برنامه ریزی و هدفمندی این گونه مشاغل را انتقال دهیم. در مطالعات این طرح باید ایده‌آل‌ها و در اجرا و عمل باید واقعیت‌ها و شرایط موجود را لحاظ کرد.
کلهری ادامه داد: در انتقال مشاغل مزاحم تردیدی وجود ندارد اما بررسی و مطالعه برای اینکه چگونه، به چه شکل و میزان و مقیاسی عملیات آغاز شود نیز بسیار اهمیت دارد، چون ما بنا نداریم طرحی را اجرا کنیم که شکست بخورد. در ساماندهی مشاغل ناسازگار محله کن همراهی و مشارکت مردم و نخبگان شورایاری باید جلب شود. کار انتقال مشاغل مزاحم در مقاطع مختلف و با ترتیب اولویت بندی بیشترین میزان ناسازگاری و آلودگی صوتی و محیطی اجرا شود. ایده‌آل آن است که تمام مشاغل ناسازگار جمع‌آوری شود اما نباید نگاه صفر و صدی داشته باشیم. باید توانمان را برای اجرای این جابجایی‌ها افزایش دهیم.
کلهری گفت: ساماندهی مشاغل ناسازگار کن هماهنگی، برنامه‌ریزی، هدف‌گذاری و تقسیم کار را می‌طلبد. ما از خود رفع مسئولیت نکرده و از زیر بار آن شانه خالی نمی‌کنیم. منطقه باید کاملا پیگیری کند. به هر میزان که نیاز است در این باره رایزنی و گفتگو می‌کنیم و انتظار داریم شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل مزاحم هم در این راه به ما کمک کند. باید برای اجرای این طرح به گونه‌ای عمل‌کنیم که مردم، نخبگان و شورایاران هم با ما همراهی داشته باشند.در این جلسه سید علی مفاخریان، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر گفت: برای ساماندهی مشاغل ناسازگار و حفظ باغات کن، عزم جدی وجود دارد و برای تحقق این مهم همراه شهرداری منطقه 5 هستیم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۴۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد

از ۲۹ فروردین تاکنون، پیکر ۱۲ شهید دوران دفاع مقدس از منطقه عملیاتی والفجر یک (فکه) تفحص شده است.

پیکر این شهدا قرار است، پس از مراسم استقبال برای شناسایی به معراج شهدای تهران منتقل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • بزرگداشت روز ملی خلیج فارس در واقع تکریم هویت ملی ایرانیان است
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • احصاء سرخط‌های عملیاتی برنامه ساماندهی قلعه ضحاک
  • شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه
  • تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری