Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید از دستگیری مرد میانسالی با ۲۵ فقره سرقت ابزار آلات از معازه‌های ابزار فروشی خبرداد و گفت: متهم علت سرقت را علاقه به ابزار آلات بیان کرد.

خبرگزاری میزان- سرهنگ چنگیز ایدون گفت: با وقوع چند فقره سرقت از مغازه‌های ابزار فروشی، تیمی از ماموران کلانتری بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی اظهارات شاکیان مشخص شد که سارق مرد میانسالی است که با حضور در مغازه‌های ابزار فروشی از غفلت مالک مغازه سوءاستفاده و دست به سرقت زده است.

وی ابراز داشت: تحقیقات پلیسی ادامه تا اینکه پانزدهم آبان مالک مغازه‌ای به مرکز فوریت‌های پلیسی تماس و از سرقت رفتن یک دستگاه دریل از داخل مغازه اش اعلام شکایت کرد و بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ابوسعید برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی بیان داشت: با حضور ماموران در محل، شاکی اظهار داشت، مرد میانسالی که چهره‌ای موجه و کت و شلوار بر تن داشت به مغازه ام مراجعه و درخواست ابزاری کرد و برای تهیه ابزار به انتهای مغازه رفتم و ابزار درخواستی را به وی تحویل دادم. پس از خروج این مرد به دستگاه دریلی که نزدیک پیشخوان بود نیاز پیداکردم و با مراجعه به آن در محل متوجه سرقت آن شدم که با بررسی دوربین مغازه متوجه شدم همان مرد میانسال دریل را سرقت کرده است.

بیشتر بخوانید: باند «گربه» با ۲۰۰ فقره سرقت متلاشی شد

کلانتر محله ابوسعید توضیح داد: شناسایی چهره متهم در دستور کار ماموران تجسس کلانتری قرار گرفت و تیم تجسس کلانتری موفق شدند در رصد‌های اطلاعاتی هویت متهم و مخفیگاه وی را شناسایی کنند.

رییس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید با اشاره به اینکه با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران کلانتری به مخفیگاه متهم اعزام و ضمن دستگیری متهم مقادیر فراوانی ابزار آلات سرقتی از مخفیگاهش کشف کردند، گفت: با انتقال متهم به کلانتری و توقیف اموال سرقتی، وی در کلانتری به ۲۵ فقره سرقت ابزارآلات اعتراف و اظهار داشت، علاقه به ابزارآلات موجب شده که دست به سرقت بزند.

رییس کلانتری ابوسعید گفت: تا کنون تعدادی از مال باختگان سارق پرونده شان را شناسایی و متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس سرقت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس سرقت ابزار آلات فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۴۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه مأموران کلانتری ۱۲ بسیج شاهرود به یک خودرو پراید هنگام گشت زنی مشکوک شدند، ابراز داشت: پس از استعلام خودرو سرقتی بودن خودرو محرز و راننده دستگیر شد.

وی ضمن بیان اینکه در پی سرقت خودرو پژو در حوزه شهرستان شاهرود طرح مهار به اجرا در آمد، افزود: پس از تعقیب و گریز خودرو متوقف و راننده دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه رده سنی این سارقان ۳۰ و ۳۵ سال بوده است، ابراز داشت: متهمان انگیزه خود را از سرقت مشکلات مالی و تهیه مواد مخدر عنوان کردند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه طی عملیات دیگری مأموران کلانتری پاسگاه لاسجرد متوجه خودرو تویوتا کمری سفید رنگ رها شده در شانه خاکی جاده شدند، تصریح کرد: با توجه به افتادن سوئیچ کنار خودرو تویوتا به پارکینگ منتقل شد.

وی ضمن بیان اینکه بررسی‌ها حاکی از آن داشت که خودرو متعلق به پدری که دارای بیماری آلزایمر و بدون خودرو به خانه بازگشته است، افزود: پس از حضور مالک و احراز مالکیت این خودرو میلیاردی به صاحبش بازگشت.

کد خبر 6096357

دیگر خبرها

  • پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • لحظه دزدی ۷ میلیاردی از موبایل‌فروشی + واکنش صاحب مغازه
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان