Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، ​سخنگوی جامعه روحانیت مبارز، گفت: حضور و ورود ما به مساله انتخابات جدی و فعال است اما در عین حال با سایر گروه‌های همسو مشترک خواهد بود و اینگونه نیست که به صورت مستقل اقدام کنیم.

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم عضو شورای مرکزی و سخنگوی جامعه روحانیت مبارز درخصوص فعالیت‌های اخیر جامعه روحانیت مبارز پیرامون انتخابات سال آینده و در پاسخ به این سوال که این تحرکات به معنای معرفی کاندیدای مستقل از درون جامعه روحانیت خواهد بود یا نه؟، گفت: بنای ما به عنوان جامعه روحانیت مبارز بر این است که با مجموعه‌ای که با ما همسو هستند، حرکت جدیدی را دنبال کنیم، در واقع حضور و ورود ما به مساله انتخابات جدی و فعال است اما در عین حال با سایر گروه‌های همسو مشترک خواهد بود و اینگونه نیست که به صورت مستقل اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ این سوال که جامعه روحانیت مبارز یک ساختار جدید ائتلافی متفاوت از «شورای ائتلاف» که در انتخابات مجلس فعال بود را دنبال می‌کند؟، بیان داشت: بله بنا بر این است که ساختار جدیدی بنا گذاشته شود.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز همچنین درخصوص اینکه فعال شدن و فعالیت این روزهای جامعه روحانیت را می‌توان به دلیل دلخوری از رفتار اصولگرایان در انتخابات مجلس و نادیده گرفته شدن این تشکل پرسابقه دانست، اظهار داشت: خیر فعال شدن جامعه روحانیت به این جهت نبود، جامعه روحانیت در انتخابات مجلس آمادگی برای ورود کامل و جدی به موضوعات نداشت.

وی در خصوص احتمال رایزنی و به نتیجه رسیدن با جبهه پایداری برای این ساختار جدید ائتلافی، گفت: بنا بر این است که با جبهه پایداری هم گفت‌وگو شود و از آن‌ها هم خواسته شود که جزو مجموعه‌هایی باشند که شورای سیاست‌گذاری را تشکیل می‌دهند.

اخبار مرتبط فعالیت جامعه روحانیت مبارز برای انتخابات 1400 آغاز شد واکنش سخنگوی جامعه روحانیت مبارز به خبر حمایت از لاریجانی: هیچ فردی به عنوان گزینه انتخابات ۱۴۰۰ مطرح نشده است سردار محمد حضورش در انتخابات 1400 را تکذیب نکرد محسن رضایی برای حضورش در انتخابات 1400 شرط گذاشت؟ واعظی: برای حل مشکلات تلاش می‌کنیم/ درگیر انتخابات 1400 نیستیم اعلام آمادگی سید محمد غرضی برای انتخابات 1400: نامزد انتخاباتم/ احتیاجی به ستاد ندارم! شوک جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به اصولگرایان: بنایی برای دخالت در انتخابات 1400 نداریم اسحاق جهانگیری و محسن هاشمی پیشنهاد کارگزاران برای انتخابات 1400 را رد کردند مصطفی معین به حضورش در انتخابات 1400 پاسخ منفی داد هشدار محمود صادقی به اصلاح طلبان در خصوص تکرار یک اشتباه در انتخابات 1400 واکنش معصومه ابتکار به خبر حضورش در انتخابات 1400

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا اصولگرایان جامعه روحانیت مبارز غلامرضا مصباحی مقدم انتخابات 1400 سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سخنگوی جامعه روحانیت مبارز حضورش در انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۴۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش همکاری‌های فرهنگی با فعال شدن خانه‌های فرهنگ ایران در پاکستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر به پاکستان گفت: از سال‌های گذشته در پاکستان در کنار رایزنی فرهنگی بیش از ۶ خانه فرهنگ داریم و در مذاکرات با مقامات محلی پاکستان به این جمع‌بندی رسیدیم که همه خانه‌های فرهنگی را فعال کنیم.

اسماعیلی افزود: در دیدار با مقامات محلی ایالت پنجاب هم رئیس‌جمهور تاکید کردند که با توجه به جایگاه اقبال و شعر فارسی به آموزش زبان فارسی همت بیشتری بگماریم.

وی همچنین گفت: قرار شده شش خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال شود. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در این فضای جدید ما با تقویت خانه‌های فرهنگ و تعاملات فرهنگی مشترک مثل ساخت فیلم سینمایی که طرح فیلم اقبال لاهوری نهایی شده است و به زودی رئیس سازمان سینمایی با همتای پاکستانی خود، کار اجرائی را آغاز می‌کنند، بحث آموزش زبان فارسی و حضور اساتید زبان فارسی ایرانی در پاکستان و همچنین حضور بیشتر دانشجویان ایرانی را در فضا‌های دانشگاهی و فرهنگی را پیگیری می‌کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • نباید با لغزش یک مسئول یا یک گروه توپخانه خود را به سمت یکدیگر فعال کنیم
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی با فعال شدن خانه‌های فرهنگ ایران در پاکستان
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • 6 خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • وزیر فرهنگ: ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • حضور فعال ایران در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!