Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر؛ مصطفی آزادبخت بعدازظهر یکشنبه در نشستی با امدادگران هلال احمر با اشاره به اینکه خدمت در جمعیت هلال احمر خدمتی با افتخار است و پوشیدن لباس هلال احمر به انسان روحیه می‌دهد؛ گفت: افتخار من این است که عضو افتخاری جمعیت هلال احمر استان همدان هستم و پوشیدن لباس این سازمان روحیه انسان دوستی را در وجود من زنده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان نقطه مثبت جمعیت هلال احمر را داشتن سازمان جوانان در کنار دیگر سازمان‌ها و خدمت صادقانه و انسان دوستانه ذکر کرد و گفت: این خدمت به دور از حاشیه و صادقانه است که ما از این بابت قدردان زحمات مدیریت، جوانان، داوطلبان و نجات گران جمعیت هلال احمر هستیم.

آزاد بخت به مشارکت جوانان در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها اشاره کرد و گفت: تربیت و آموزش جوانان برای شرکت در فعالیت‌های امدادی و بشردوستانه و خدمت به مردم از اقدامات خوب سازمان جوانان جمعیت هلال احمر است چون خدمت به مردم از بالاترین عبادت‌ها است و در هلال احمر این خدمت به خوبی انجام می‌گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان نیز خدمات سازمان جوانان در عرصه‌های مختلف بشر دوستانه و امدادی را تشریح کرد و از این سازمان به عنوان قدیمی ترین تشکل در حوزه جوانان نام برد و گفت: این سازمان گذرگاه ورودی داوطلبان و امدادگران به جمعیت هلال احمر محسوب می‌شود.

علی سنجربگی با اشاره به اینکه جوانان عضو جمعیت هلال احمر همواره سیره پیامبر گرامی اسلام و ائمه اطهار (ع) را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند به فعالیت‌های انسان دوستانه سازمان جوانان اشاره کرد و گفت: این سازمان در راستای برقراری صلح و دوستی، تفاهم پایدار میان ملت‌ها، تأمین احترام انسان‌ها و تسکین آلام بشری فعالیت دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان به فعالیت جوانان در سال جاری اشاره کرد و گفت: ارتقا فرهنگ خود امدادی، فعالیت در زمینه ارتقا سطح تاب آوری جامعه، فعالیت در زمینه توانمندسازی تیم‌های عملیاتی، فعالیت در زمینه جذب و سازماندهی اعضا، توانمندسازی جوانان داوطلب، توسعه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی امدادی با محوریت حضور جوانان و تقویت ارزش‌های بشردوستانه از جمله اقدامات این سازمان بوده است.

کد خبر 5066089

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر همدان جوانان ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا محدودیت های کرونایی کرمانشاه بوشهر بارش باران ستاد ملی مقابله با کرونا شهرکرد قزوین مجلس شورای اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران گرگان جمعیت هلال احمر سازمان جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: تیم سفیران حمایت‌های روانی (سحر) با حضور در دبستان ابتدایی دخترانه آزادگان شهرستان قزوین و برپایی فضای دوستدار کودک به دانش آموزان مقطع ابتدایی در قالب، آموزش‌های امدادی، مسابقه، قصه گویی، کاردستی، بازی و سرگرمی و دیگر برنامه‌های فرهنگی و حمایتی ارائه خدمات کردند.

وی افزود: این مانور تمرینی در راستای توانمندسازی اعضای جوانان، افزایش تاب آوری جامعه، پیشگیری و کاهش عوارض روانی اجتماعی ناشی از حوادث و توانمندسازی و کمک به آسیب دیدگان برای بازگشت به زندگی عادی توسط تیم سحر (سفیران حمایت‌های روانی) جمعیت هلال احمر صورت گرفت.

صبوری غیاثوند ادامه داد: افراد مشارکت کننده در این مانور، فراگیران شرکت کننده در دومین دوره آموزشی کوتاه مدت با عنوان «فضای دوستدار کودک پس از بحران»، تدوین شده توسط مرکز آموزش علمی‌کاربردی هلال احمر استان بودند که این مانور در واقع کار عملی پایانی این افراد، بود.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: امیدوارم با همکاری معاونت جوانان هلال احمر استان و همچنین مرکز آموزش علمی‌کاربردی هلال احمر، میزان آمادگی اعضای تیم سحر را در کاهش و کنترل استرس و آسیب‌های روانی بعد از حوادث و بحران‌ها و برخی تهدید‌های بعد از وقوع حوادث با اجرای دوره‌های آموزشی و بازآموزی و همچنین مانور‌های عملیاتی، افزایش دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • صنایع نساجی هلال احمر ایران
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر