Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا روز یکشنبه ایرنا در حاشیه این بازدید که معاون امور فنی و عمرانی فرماندار، مسئولان دستگاههای خدمات رسان آب، برق و گاز و شهردار منطقه ۲ نیز حضور داشتند، مسعود مرسلپور گفت: پس از بررسی که صورت گرفت فرصت دو ماهه ای برای رفع مشکلات مهم این محله تعیین شد.

وی تصریح کرد: رفع مشکلات مربوط به حوزه آب و فاضلاب، تامین روشنایی برخی معابر پرتردد، رفع برخی کاستی ها توسط شهرداری و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از جمله مواردی است که باید توسط دستگاههای ذیربط در فرصت زمانی دو ماهه رسیدگی شود.

فرماندار اسلامشهر خاطر نشان کرد: حضور میدانی در تمامی محلات با همراهی فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع)، پیگیری مدیران محلات اسلامی و حضور مدیران ادارات و دستگاههای خدمات رسان تداوم خواهد داشت تا مشکلات مردم در محلات احصاء و در اسرع وقت رفع شود.


اجرای برنامه جامع رهگیری بیماران کرونایی در احمدآباد مستوفی

فرماندار اسلامشهر همچنین از اجرای آزمایشی برنامه جامع رهگیری بیماران کرونایی در بخش احمدآباد مستوفی توسط شبکه بهداشت و درمان خبر داد.

 مرسلپور که در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان سخن می گفت با اعلام خبر فوق اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح به حداقل رساندن تردد مبتلایان به کرونا در سطح شهر و مراکز درمانی و ارائه خدمات به آنان در منازلشان است.

وی با بیان اینکه درصدی از مبتلایان به کرونا قرنطینه را رعایت نمی کنند و معمولا مراکز درمانی نیز جزء آلوده ترین نقاط به ویروس کرونا هستند، گفت: در قالب این طرح فرد مشکوک یا مبتلا به کرونا با شماره تماسی که توسط شبکه بهداشت و درمان اعلام خواهد شد تماس گرفته و شرح حال خود را به صورت تلفنی به یک پزشک مطرح خواهد کرد و در صورت نیاز به انجام تست کرونا و یا تحویل دارو تیم درمانی شبکه بهداشت به منزل فرد تماس گیرنده مراجعه خواهند کرد.

فرماندار اسلامشهر همچنین با اشاره به تخصیص ۸۵ درصد ظرفیت بیمارستان امام رضا(ع) به بیماران کرونایی افزود: با توجه به نیاز شدید این بیمارستان، عملیات اجرایی احداث یک سوله جدید روز پنج شنبه هفته جاری آغاز و با مشارکت و همکاری تمامی ادارات فضای جدید مورد نیاز بیمارستان امام رضا(ع) در اسرع وقت آماده خواهد شد.

وی در ادامه به آغاز محدودیت فعالیت صنوف مختلف تا ساعت ۱۸ عصر از روز سه شنبه ۲۰ آبان ماه اشاره کرد و ادامه داد: اتاق اصناف و اتحادیه های مربوطه باید در این زمینه اطلاع رسانی داشته باشند تا این طرح با همکاری واحدهای صنفی به خوبی در شهرستان اجرایی شود.

مرسلپور در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت فرهنگ سازی و تشویق و ترغیب مردم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: مدیران محله های اسلامی که اکثراً طلاب جوان، با نفوذ و با انگیزه ای هستند و بسیجیان می توانند در حوزه فرهنگی به عنوان همیاران سلامت به ایفای نقش بپردازند.

شهرستان اسلامشهر با ۸۰۰ هزار نفر جمعیت در غرب تهران واقع شده است.
 

برچسب‌ها اسلامشهر مدیریت شهری مسعود مرسلپور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسلامشهر مدیریت شهری مسعود مرسلپور اسلامشهر مدیریت شهری مسعود مرسلپور اخبار کنکور فرماندار اسلامشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۵۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تمرینات تیم ملی دو و میدانی جانبازان و توان یابان از پانزدهم اردیبهشت


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اردوی تیم ملی دو و میدانی برای حضور در مسابقات کوپه ژاپن از پانزدهم تا بیست و چهارم اردیبهشت برگزار می‌شود.

سعید افروز، یاسین خسروی، علیرضا مختاری، رشید مسجدی، علی‌اصغر جوانمردی، هاشمیه متقیان، امان‌اله پاپی، الهام صالحی، صادق بیت‌سیاح، زینب مرادی، هادی کائیدی، حامد امیری ملی پوشانی هستند که در این اردو زیر نظر مربیان تیم ملی به تمرین می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • آغاز تمرینات تیم ملی دو و میدانی جانبازان و توان یابان از پانزدهم اردیبهشت
  • دشمن به دنبال بزرگنمایی مشکلات کارگران است
  • بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • بازدید دکتر رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل در اسلامشهر
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد