Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@14:56:04 GMT

کشف لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در بابل

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۵۲۹۷

کشف لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در بابل

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان حین کنترل به یک فروشگاه بزرگ آرایشی مشکوک و آن را مورد بازرسی قرار دادند.

او با اشاره به اینکه در بازرسی از این فروشگاه ۳۴۰۰ عدد لوازم آرایشی و بهداشتی از نوع ادکلن خارجی قاچاق و انواع قرص‌های آرایشی کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر متهم دستگیر شد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس امنیت اقتصادی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۵۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر دپوی مقداری قابل توجهی انواع لوازم خانگی خارجی در یک فروشگاه کالا در "شمال تهران " بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بررسی‌های اولیه نشان از این داشت متصدی فروشگاه با استفاده از خودرو‌های شوتی به دفعات مختلف لوازم خارجی قاچاق را به این مکان انتقال داده اسست افزود: کارآگاهان پس از بررسی و اطمینان از صحت خبر، با هماهنگی مرجع قضائی از فروشگاه بازدید ۴۰ دستگاه لوازم خانگی از قبیل: ۲۰ دستگاه ماشین لباسشوئی، ۹ دستگاه یخچال فریزر، و ۱۵ دستگاه سایر لوازم آشپزخانه فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده، اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ افشاری در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه قاطع با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، بطور ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و از شهروندان تقاضا می‌شود علاوه بر نخریدن کالا‌های قاچاق، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • از ۱۰ برند رژ لب تا مکمل تقویتی مو ؛ این محصولات را نخرید، تقلبی است 
  • قاچاق چالش عمده در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین