Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، «جان ایو لودریان» وزیر خارجه فرانسه که امروز (یکشنبه) وارد مصر شده در کنفرانسی خبری  مشترک با «سامح شکری» وزیر خارجه این کشور شرکت کرد.
 
بر اساس گزارش روزنامه «الیوم السابع»، لودریان ضمن اعلام اینکه فرانسه به دین اسلام احترام می‌گذارد، افزود: مسلمانان بخشی از فرانسه هستند و ما با تروریسم و افراط‌گرایی در فرانسه مبارزه می‌کنیم، تروریسم تعدادی از کشورها از جمله مصر را هدف گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی گفت: کمپین تحریم کالاهای فرانسوی شایسته کسانی که آن را به راه انداخته‌اند، نیست.
 
وزیر خارجه فرانسه به وضعیت لیبی و آتش‌بس در این کشور هم گریز زد و گفت، قاهره و پاریس موافق «رفتن مزدوران و احترام به منع واردات سلاح به لیبی» هستند.
 
پیش‌تر، یک منبع آگاه در «الازهر» در این خصوص به «العربی الجدید» گفته بود، لودریان از الازهر بازدید خواهد کرد و چه بسا در داخل این نهاد سخنرانی کند.
 
ماجرای اخیر در فرانسه از آنجا شروع شد که یک معلم فرانسوی که سر کلاس درس کاریکاتورهای موهن را نشان داده بود، کشته شد و پس از آن ماکرون اعلام کرد، جلوی انتشار این کاریکاتورها را نمی‌گیرد و برخی دیگر از مقامات فرانسه نیز اظهاراتی ضد اسلامی مطرح کردند.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: وزیر خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۵۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه اردن: نتانیاهو صلح نمی‌خواهد

به گزارش خبرآنلاین، «ایمن الصفدی» وزیر ارجه اردن و «استفان سژورنه» همتای فرانسوی وی درباره اوضاع کرانه باختری و اوضاع لبنان رایزنی کرده و بر ضرورت دستیابی به راه‌ حل به منظور جلوگیری از توسعه دامنه جنگ در منطقه تاکید کردند.

الصفدی در این دیدار بر ضرورت اتخاذ یک موضع بین‌المللی مشخص به منظور جلوگیری از حمله به «رفح» در جنوب نوار غزه تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، وی تأکید کرد: همه می‌خواهند بر اساس یک راه حل «دو دولتی» صلح داشته باشند و اسرائیل باید تعهد خود را به یک صلح عادلانه و جامع اعلام کند؛ چراکه جامعه بین‌المللی تنها راه اطمینان از امنیت و صلح در منطقه را راه حل دو دولتی می‌داند.

وی ادامه داد: کاملا مشخص است که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل خواهان صلح نیست.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901028

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو صلح نمی‌خواهد
  • فرانسه: بدترین سناریو در لبنان یعنی جنگ را رد می‌کنیم
  • کاخ سفید: بلینکن برای برقراری آتش‌بس ۶ هفته‌ای در غزه تلاش می‌کند
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • کاهش صادرات تسلیحات تدافعی فرانسه به رژیم صهیونیستی
  • کمک 500 میلیارد دلاری چین به پروژه شهر هوشمند نئوم
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به عربستان | گفت و گوی مهم برای آتش بس در غزه
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی
  • آنتونی بلینکن بار دیگر به تل‌آویو سفر می‌کند