Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، حسین اشرفی اظهار کرد: طی سالیان گذشته دستگاه های دولتی اقدام به ساخت و سازهایی کرده و یا زمین هایی که در اختیار داشتند، تقویم دقیقی از مطالبات شهرداری در این خصوص صورت نگرفته بود.

وی افزود: با تاکید اعضای شورای اسلامی شهر و خصوصا شهردارارومیه جهت شناسایی و وصول مطالبات شهرداری از اشخاص حقیقی و حقوقی و جذب منابع مالی جدید در حوزه معاونت مالی و اقتصادی از اوایل سال ۱۳۹۸ پروژه بسیار مهم "شناسایی و وصول مطالبات شهرداری از دستگاه های دولتی " کلید خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مالی و اقتصادی شهرداری ارومیه گفت: کمیته ای از ادارات درآمد ، املاک ، مالی و مناطق پنجگانه در این معاونت تشکیل و با اهتمام جدی این کمیته از سال گذشته تاکنون منجر به شناسایی و تقویم مبلغ ۸۰۰۰ میلیارد (هشتصد میلیارد تومان)مطالبات شهرداری ارومیه از دستگاه های دولتی شد.

اشرفی با اشار به اینکه تحقق این موضوع دستاورد مهمی است، ادامه داد: با تایید اولیه دستگاه های اجرایی ، این مطالبات در سامانه سما ثبت شده و به تدریج پس از تایید ذیحسابان دستگاه های اجرایی در حسابهای مالی فی ما بین ثبت و ضبط می شود.

وی تصریح کرد: امسال مبلغ ۹۸۰ میلیارد ریال (نود و هشت میلیارد تومان) از مطالبات یاد شده در قالب اسناد خزانه وصول و به درآمد قطعی شهرداری منظور شد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری ارومیه تاکید کرد: با توجه به اهمیت موضوع شناسایی و پیگیری مستمر وصول مطالبات شهرداری از دستگاه های اجرایی و وزارتخانه ها، اداره ای تحت همان عنوان در حوزه معاونت مالی و اقتصادی ایجاد می شود.

48

کد خبر 1453196

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی مطالبات شهرداری شهرداری ارومیه مالی و اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۵۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد

به گزارش «تابناک» به نقل از اقتصاد آنلاین، استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی های زن خبر داد.
 
استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

دیگر خبرها

  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک نتیجه اثربخشی اصلاحات در حوزه حقوقی است
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک دی
  • شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است