Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد افشار روز یکشنبه در اولین جلسه هماهنگی ستاد برف روبی شهرداری منطقه ۲۰ تهران - شهرری،  بر لزوم برنامه ریزی دقیق برای بارش های احتمالی؛ توجه به تجهیز اسکان های کارگری و کارگران برف روبی با لباس های مناسب برای استفاده بهینه عوامل خدمات رسان تاکید کرد.

وی در آستانه فصل سرما و بارش های پاییزی و زمستانه از آمادگی ستاد برف روبی این منطقه برای مقابله با بارشهای فصلی خبر داد و اظهار داشت: با تشکیل ستاد برف روبی و تدوین برنامه عملیاتی، تجهیزات و ماشین آلات برف روبی برای مقابله با بارش های احتمالی آماده سازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول با تاکید بر اهمیت مشارکت شهروندان و فعالان اجتماعی و استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی و تبلیغات محیطی خاطرنشان کرد: با تهیه مضامین آموزشی، تکالیف شهروندان و اقدامات ضروری در زمان بارشها به آنان اطلاع رسانی می شود.
افشار با تاکید بر ارتقا ایمنی شهروندان در زمان بارش برف افزود: اقدامات بهینه برای آمادگی حمل و نقل عمومی و روان سازی معابر برای نقل و انتقال شهروندان انجام می شود.
شهردار منطقه ۲۰ با اشاره به لزوم بهسازی آسفالت معابر، برنامه ریزی برای پاکسازی به موقع معابر، فضاهای سبزی شهری و بوستانها در هنگام بارش ها را مورد تاکید قرار داد.

در این جلسه ضمن معرفی اعضای ستاد برف روبی و تعیین وظایف آنها، گزارش برنامه ها و اقدامات انجام شده تشریح شد.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

برچسب‌ها شهرستان ری شهرداری منطقه بیست تهران بارش برف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری بارش برف شهرستان ری بارش برف اخبار کنکور ستاد برف روبی بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۵۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق و نوشته‌های روی موشک‌ها

دریافت 35 MB کد خبر 6092611

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ۴ استان در پی احتمال وقوع بارش‌های شدید
  • هشدار مهم هواشناسی برای ۴ استان/ آماده‌باش مدیریت بحران
  • آماده‌باش مدیریت بحران در پی احتمال وقوع بارش‌های شدید در ۴ استان
  • شهرداری‌ها در آموزش فرهنگ ترافیک مشارکت کنند
  • وحیدی: قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
  • وزیر کشور: دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
  • بدون آرام سازی اقتصاد هیچ کاری انجام نمی شود
  • تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق
  • فیلم مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق و نوشته‌های روی موشک‌ها
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد