Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا ، سردار کیوان ظهیری اظهار داشت: در شرایط فعلی جامعه و برای مقابله با قاچاقچیان، سودجویان و محتکران کالاهای اساسی، طرح تشدید مبارزه با قاچاق و احتکار کالا  از ۱۰ آبان ماه جاری به مدت یک هفته در ۶ شهرستان غرب استان تهران به مرحله اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: در جریان برگزاری این طرح، شهرک های صنعتی، سوله‌ها  و باغات شهرستان‌های شهریار، ملارد، قدس، رباط کریم، بهارستان و اسلامشهر که محل مناسبی برای دپوی کالاهای قاچاق و احتکار شده می‌باشد، مورد رصد و پایش اطلاعاتی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظهیری تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضایی، نسبت به شناسایی مراکز پخش، توزیع و نگهداری کالاهای اساسی شهروندان اقدام  و در این خصوص از ۵۵ انبار بزرگ در منطقه غرب استان تهران بازدید کردند.

رئیس پلیس غرب استان تهران بیان کرد: در جریان طرح مقابله‌ای پلیس، اموال قاچاق از قبیل ابزارآلات، چوب، پارچه، لوازم خرازی و خانگی، گازوئیل، لاستیک خودرو، غذای ماهی، سیگار و تنباکو و دستگاه استخراج ارز دیجیتال و اموال احتکاری از قبیل شکر، روغن نباتی، انسولین و ژل ضدعفونی کننده از انبارها و سوله‌ها کشف شد.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه قاچاق و احتکار شده را ۱۷۱ میلیارد و نهصدو پنجاه میلیون ریال برآورد کرده اند، ادامه داد: در بازدید از انبارها و مراکز نگهداری کالاهای اساسی در مجموع ۲۳ قاچاقچی کالا و محتکر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

کد خبر 563437 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی تهران استان تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی تهران استان تهران غرب استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۵۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد احمدی در تشریح این خبر اظهار کرد: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیرهای عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، طی عملیات دقیق و منسجم موفق شدند تعداد ۴ هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو، و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.

وی افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۱۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، که در این عملیات ۳ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده قضائی تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

کد خبر 6089856

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد