Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس فدراسیون جودو از ثبت مسابقات بین المللی و جایزه بزرگ جودو به نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی در استان کرمان در تقویم فدراسیون خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آرش میراسماعیلی در دیدار با محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با بیان اینکه یک سال گذشته در شرایط سختی بودیم اظهار داشت: تعلیق ظالمانه از شهریورماه سال گذشته شرایط سختی بر ورزش جودو ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این تعلیق، تهدیدی بود که به فرصت تبدیل شد و ما در داخل کشور مورد حمایت قرار گرفتیم گفت: در دادگاه شکایتی را برای حقانیت جودو ایران مطرح کردیم.

رئیس فدراسیون جودو با بیان اینکه در جلسه دادگاه حدود هشت ساعت دفاع کردیم افزود: متاسفانه سه نفر کشور را فروختند و اظهاراتی علیه ما داشتند با این وجود هنوز کاری را نتوانستند انجام بدهند.

وی با اشاره به اینکه کرمان شهر مقدسی است و امروز آرامگاه سردار دل‌ها شهید سپهبد قاسم سلیمانی در این شهر قرار دارد گفت: استان کرمان جزو استان‌های موفق در ورزش جودو به‌ویژه در همگانی کردن ورزش است.

میراسماعیلی با بیان اینکه امروز تعداد ورزشکاران جودوی ما در کشور 90 هزار نفر است که ثبت در سامانه هستند عنوان کرد: افزایش 50 درصدی در ورزش جودو داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه ورزش جودو به یک ورزش همگانی در کشور تبدیل می‌شود افزود: سال گذشته تمام مسابقات قهرمانی کشور با جوایز نفیس برگزار شده است و یک جایزه بزرگ در مشهد مقدس برگزار شد که نظیر آن را در کشور نداشتیم.

مسابقات بین‌المللی کشتی جام "شهید سپهبد سلیمانی" در کرمان برگزار می‌شودتوضیحات وکیل پرونده جودو ایران پس از جلسه 9 ساعته دادگاه حکمیت ورزش/ فرصت 30 روزه CAS به فدراسیون جودو و IJFعلی‌نژاد: منتظر رای دادگاه عالی ورزش درخصوص جودو هستیم/ دوومیدانی در ایران فراز و فرودهای زیادی داشته است

رئیس فدراسیون جودو با بیان اینکه مسابقه بین المللی جودو جام سردار سلیمانی در استان کرمان برگزار می‌شود و ما از برگزاری این مسایقه بین المللی استقبال می‌کنیم گفت: برگزاری جایزه بزرگ جودو با نام سردار سلیمانی را نیز پیگیری خواهیم کرد و افتخار خواهیم کرد که برای حاج قاسم کاری را انجام بدهیم.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا مجوز برگزاری مسابقات را نداشتیم افزود: امیدواریم با برطرف شدن این بیماری و اخذ مجوز این مسابقات را برگزار کنیم.

میراسماعیلی بیان کرد: برگزاری مسابقات بینالمللی و جایزه بزرگ جودو با نام حاج قاسم در کرمان در تقویم فدراسیون ثبت خواهد شد تا هر سال شاهد برگزاری این مسابقات باشیم.

انتهای پیام/511/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید سپهبد قاسم سلیمانی فدراسیون جودو جودو ایران شهید سپهبد قاسم سلیمانی فدراسیون جودو جودو ایران جایزه بزرگ جودو فدراسیون جودو مسابقات بین استان کرمان شهید سپهبد بین المللی ورزش جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۵۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد

توافقات نهایی برای میزبانی یزدی‌ها در رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ در جلسه رئیس فدراسیون والیبال با استاندار یزد انجام شد.

به گزارش تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه وحید مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس تقوی در جلسه‌ای با فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • دبی میزبان بزرگ‌ترین فرودگاه جهان می‌شود