Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-05@03:03:22 GMT

مبلغ قرارداد سیدجلال با پرسپولیس مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۶۱۴۸

مبلغ قرارداد سیدجلال با پرسپولیس مشخص شد

کاپیتان پرسپولیس معترض است که چرا بعضی تیم‌ها می‌توانند قراردادهای آن‌چنانی و پرداخت‌های آن‌چنانی داشته باشند، اما به پرسپولیس که می‌رسد می‌گویند نظارت و بازرسی اجازه نمی‌دهد!

به گزارش شریان نیوز،سیدجلال حسینی در مصاحبه‌ای که با خبرورزشی داشته، نسبت به این انتقاد که اغلب از شرایطی که پرسپولیس در آن قرار دارد ناراضی است، گفت: خودم هم این جمله را می‌شنوم که سیدجلال حسینی چقدر جمله «شرایط سخت است» را تکرار می‌کند! اگر شرایط خوب باشد که من این حرف را نمی‌زنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما شرایط پرسپولیس در این چند سال را ببینید و با برخی از تیم‌ها مقایسه کنید، متوجه تفاوت‌ها خواهید شد. برخی تیم‌ها و بعضی بازیکنان هر رقمی می‌خواهند می‌بندند و هر کاری دل‌شان بخواهد انجام می‌دهند، در حالی که بیشترین چوب‌ها لای چرخ پرسپولیس گذاشته می‌شود!

 

او ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس در این چند سال کم زحمت ‌کشیدند؟ کم افتخار کسب کردند؟ در همین رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا این بچه‌ها خودشان درآمدزایی کرده‌اند. چرا باز هم باید کمتر از بقیه تیم‌ها دریافتی داشته باشند. حداقل از درآمد خودشان به خود بازیکنان بدهید. چرا بعضی تیم‌ها می‌توانند قراردادها و پرداخت‌های آن‌چنانی داشته باشند و پرسپولیس نداشته باشد. هر حرفی هم می‌زنیم می‌گویند نظارت می‌شود و نمی‌توانیم. چرا بقیه تیم‌ها می‌توانند؟ به پرسپولیس که می‌رسد نظارت و بازرسی اجازه نمی‌دهد؟! همین می‌شود که بازیکنان تیم فینالیست آسیا یکی پس از دیگری جدا می‌شوند و می‌روند.

او پس از توضیحی درباره مبلغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس، رقم قرارد خود در این فصل را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد!

منبع: شریان

کلیدواژه: تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۶۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اوسمار ویرا امروز از ساعت ۱۱:۴۵ در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند.

پیش از شروع تمرین و در جلسه فنی نکاتی به بازیکنان گوش‌زد شد. سپس بازیکنان در سالن وزنه حاضر شده و به حرکات کششی و نرمشی پرداختند.

در قسمت بعد سرخ‌پوشان به زمین آمدند و در یک چالش جذاب بازی گلف که از سوی مربیان طراحی شده بود شرکت کردند. بازیکنان باید در گروه‌های ۴ نفره توپ را از فاصله‌ای مشخص به‌گونه‌ای هدایت می‌کردند که در کنار پرچم قرار بگیرد.

این تمرین در فضایی شاداب و همراه با کری‌خوانی انجام شد. پرسپولیس امروز بدون مصدوم تمرین کرد. سرخ‌ها آماده دیدار برابر نساجی در هفته بیست و ششم می‌شوند.

دیگر خبرها

  • تعداد سکوهای پرسپولیسی در وطنی مشخص شد
  • داور ۲ بازی حساس پرسپولیس و استقلال مشخص شد
  • مقصد نهایی سردار آزمون مشخص شد
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • آرتتا: همه بازیکنان آرسنال در دسترس هستند؛ کسی به دنبال فروش ژسوس نیست
  • تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • هند در قرارداد بندر چابهار کمتر از یک چهارم مبلغ به تعهد خود عمل نموده!