Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله نورمفیدی گفت: امروز در این شرایط کرونایی باید فرهنگ درست دعا و رابطه با خدای متعال را در بین آحاد جامعه نهادینه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، آیت الله«سید کاظم نورمفیدی» عصر امروز (یکشنبه 18 آبان) در قرارگاه پشتیبانی از ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ضمن تشکر از کادر درمانی و ستاد استانی کرونا برای صیانت از سلامت مردم اظهار کرد: مقام معظم رهبری در روزهای گذشته به خاطر اهمیت مسئله با ستاد استانی کرونا جلسه ای داشتند و در آن جلسه به فرهنگ قرارگاهی تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان گلستان ادامه داد: در زمان جنگ قرارگاه وظیفه داشت که جبهه دشمن را زیر نظر داشته باشد و از سویی دیگر با برنامه ریزی از امکانات پشتیبانی  خارج از جبهه استفاده کند و مقام معظم رهبری در مقابله با کرونا این مسئولیت را برعهده بهداشت و درمان نهادند.

 

آیت الله نورمفیدی گفت: قرارگاه پشتیبانی از ستاد کرونا باید کل کشور را از بازار تا منزل به عنوان جبهه مقابله با ویروس کرونا بداند و این مهم کار بسیار سختی است و همه باید دست به دست هم بدهند تا بتوانیم با این ویروس مقابله کنیم.

 

وی گفت: باید نهادهای مختلف مثل هلال احمر، بسیج و نیروهای مسلح آموزش ببینند تا در صورت نیاز بتوانند خدمات درمانی به بیماران کرونایی ارائه کنند و از سویی باید حسابی برای جمع آوری  کمک هایی مالی به منظور پشتیبانی از درمان بیماران کرونا در نظر گرفته شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان گلستان بابیان اینکه مقام معظم رهبری همچنین به موضوع دعا تاکید کردند، گفت: هیچ وقت دعا جای اسباب را نمی گیرد گرچه می تواند در اسباب نیز موثر باشد و براین اساس ائمه اطهار (علیه السلام) نیز ضمن دعا در زمان بیماری از طبیب بهره می گرفتند.

 

آیت الله نورمفیدی تاکید کرد: امروز در این شرایط کرونایی باید فرهنگ درست دعا و رابطه با خدای متعال را در بین آحاد جامعه نهادینه کنیم و از صدا و سیما نیز درخواست دارم در این زمینه بیشتر فعالیت کند.

 

وی گفت: اعتقاد دارم که به مسئله دعا باید عمیق تر پرداخته شود و حوزه های علمیه، صدا و سیما، تبلیغات اسلامی و دستگاه های فرهنگی در این زمینه ورود پیدا کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان گلستان تاکید کرد: امیدواریم خداوند این توان را به ما بدهد که در راستای سلامت مردم آنچه در توان به کار بگیریم.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان ویروس کرونا کرونا آیت الله نورمفیدی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۶۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام والمسلمین "طهماسبی" در دیدار فرمانده انتظامی استان یزد با تاکید بر مبارزه با سرقت گفت: از اقدامات ماموران پلیس در خصوص مقابله با جرایم و کاهش آسیب‌های اجتماعی تشکر می‌کنم.


وی ضمن تاکید بر مقابله با جرایم، خاطرنشان کرد: دیگر سازمان‌های مسئول باید در خصوص مبارزه با سرقت و موادمخدر کمک کار پلیس باشند.
وی با تاکید بر ارتقای انگیزه کارکنان پلیس در خصوص ماموریت‌های محوله افزود: پایش تصویری استان یزد باید تکمیل و به روز شود تا نتایج بهتری را به دست آوریم.

رئیس کل دادگستری استان یزد افزود: نهاد‌های امنیتی باید تلاش کنند تا در خصوص ارتقای امنیت و احساس امنیت شهروندان اقدامات موثری را انجام دهند.


همچنین در این دیدار سردار "عباسعلی بهدانی فرد" فرمانده انتظامی استان یزد ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی گفت: در بحث سرقت‌ها که دغدغه مردم هست روند کاهشی را شاهد هستیم البته موضوعات مختلفی در سرقت نقش دارد.


وی بحث اعتیاد را نیز از عوامل مهم بروز سرقت‌های خرد دانست و افزود: پلیس یزد جمع آوری معتادان متجاهر را در دستور کار قرار داده و در هر مقطعی که معتادان ولگرد جمع آوری شدند شاهد کاهش سرقت نیز بوده ایم.


وی خواستار افزایش ظرفیت کمپ‌های ماده ۱۶ برای نگهداری معتادان متجاهر شد و گفت: طرح پابند الکتریکی از دیگر موارد مثبتی بوده که در استان اجرا شده و نتایج خوبی را در پی داشته است.


فرمانده انتظامی استان یزد گفت: پلیس راه استان یزد در ۲ سال متوالی کاهش جانباختگان حوادث رانندگی در محور‌های مواصلاتی را داشته و رتبه برتر کشور در این خصوص را کسب کرده است.


سردار بهدانی فرد یادآور شد: از همکاری خوب مسئولان دستگاه قضایی با پلیس استان یزد تشکر می‌کنم؛ چراکه این موضوع باعث ایجاد امنیت مطلوب در استان شده است.

دیگر خبرها

  • ایمان برای انسان مؤمن امنیت به ارمغان می‌آورد
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • ورزشکاران در فرهنگ جامعه نقش‌آفرین هستند
  • ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین ضربه به دشمن است
  • گسترش فرهنگ علمی و دینی به همت شهید مطهری
  • تاکید آیت الله لائینی بر گره‌گشایی از زندگی کارگران
  • آیت‌الله جنتی: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • البرز در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی
  • آیت‌الله جنتی: معلمان مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • آیت‌الله جنتی: «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند