Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه سی ان ان گزارش داد که ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا هم به جمع کسانی پیوسته که از ترامپ می خواهند شکست را بپذیرد.

سی ان ان نوشت: ملانیا همسر ترامپ نیز با پیوستن به کسانی که  از ترامپ می خواهند تا به شکست در مقابل جو بایدن اعتراف کند از او خواست تا نتیجه انتخابات را بپذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که وکیل ترامپ می گوید: تا پایان هفته ۴ تا ۵ مورد شکایت را در مورد تقلب در انتخابات ارائه می‌کنیم. وکیل ترامپ افزود: رئیس جمهور حق دارد که تاکنون پیروزی بایدن را به رسمیت نشناخته است و به نتایج انتخابات اعتراض دارد.

با وجود اینکه رسانه‌های آمریکایی جو بایدن را به عنوان رئیس جمهور منتخب این کشور معرفی کرده‌اند، اما دونالد ترامپ و کمپین او می گویند که در این انتخابات تقلب شده و در اعتراض به شمارش آرا شکایت خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ملانیا ترامپ همسر ترامپ رئیس جمهور آمریکا انتخابات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۶۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه کاخ سفید، رئیس‌ جمهور آمریکا و نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه درباره رفح گفتگو کردند.

در بیانیه صادره از سوی کاخ سفید در این خصوص آمده است: رییس جمهور بایدن امروز با نخست وزیر نتانیاهو صحبت کرد. رییس جمهور بایدن نخست وزیر را در مورد تلاش ها برای تضمین توافق اسیران، از جمله از طریق گفتگوهای جاری امروز در دوحه قطر مطلع کرد.

بیانیه مذکور بدون اشاره به جزییات بیشتر اضافه کرد: رئیس جمهور موضع صریح خود در مورد رفح را تکرار کرد.

کد خبر 6098714

دیگر خبرها

  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد