Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک، صفا حبیبی در نشست شورای اداری دیشموک اظهار کرد: دیشموک پتانسیل زیادی برای رشد و توسعه دارد که باید مسئولان با همکاری بنیاد علوی تلاش کنند تا راه توسعه هموار شود.

وی توجه به ظرفیت‌ها از جمله گیاهان دارویی و به خصوص گیاه کمیاب کرفس کوهی را با اهمیت خواهند و گفت: به این گیاه کوهی می‌توان برای کمک به معیشت و اشتغال توجه ویژه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی ضمن تقدیر رئیس منابع طبیعی دیشموک بابت توسعه کشت گیاهان دارویی گفت: از کلانتری  استاندار و حجت الاسلام موحد نماینده مردم چهار شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه  که پیگیر استقرار بنیاد علوی در دیشموک بودند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کرونا یک مشکل اساسی بوده و در حال حاضر وضعیت منطقه سیاه شده است عنوان کرد: باتوجه به شرایط کرونا باید به حالت اولیه  برگردیم و محدودیت‌های جدی را در این خصوص  اعمال کنیم.

حبیبی از دادگاه، بسیج و نیروی انتظامی جهت برقراری امنیت و همکاری در کنترل کرونا تقدیر کرد و گفت: پنهان کاری و پرهیز از  قرنطینه کاری خطرناک است و باعث شیوع کرونا در بین افراد می‌شود.

 وی با بیان اینکه، زنجیره انتقال باید قطع شود، اضافه کرد:  ماسک زدن و ماندن در خانه  یک راه درمان جدی است.

حبیبی اظهار کرد: تا پایان آبان ماه به جزء قصابان، نانوایی‌ها، میوه فروشی‌ها و سوپر مارکت، مابقی اصناف تعطیل است.

وی با اشاره به جدی بودن خطرات کرونا گفت: با وجود اینکه در جلسه ستاد  کرونا بخش تذکرات داده می شود و مصوب می‌گردد، برخی اعضای شورای اداری دیشموک جهت مقابله با کرونا همکاری ندارند.

حبیبی گفت: جای بسی تاسف است برخی اعضای شورای اداری در مراسمات ترحیم شرکت و حتی خواننده محلی در مراسم دعوت می‌کنند.

وی اضافه کرد: وقتی شورای اداری در مراسمات ترحیم شرکت کنند، چه انتظاری از همکاری مردم داشته باشیم که در بحث کنترل کرونا همکاری داشته باشند.

حبیبی تاکید کرد: تحویل جسد برای تشییع و خاکسپاری با رعایت پروتکل بهداشتی و با همکاری دستگاههای متولی و طبق مصوبه استانی کرونا صورت می‌پذیرد.

بخشدار دیشموک متذکر شد: توهین در فضای مجازی به ایلات طیبی و بهمئی را محکوم و خواستار برخورد جدی از سوی دستگاه قضا، هستیم.

صفا حبیبی بخشدار دیشموک ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رسانه‌ها ، گفت: خبرنگاران نقش مهمی در آگاهی جامعه دارند و حتی تلاش رسانه‌ها در جهت محرومیت زدای تحسین برانگیز است.

انتهای پیام/82027

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بخشدار دیشموک کرفس کوهی بنیاد علوی شورای اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۶۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحن شورای شهر اصفهان به صحنه‌ تقدیر و تجلیل از معلمان و قهرمان ورزشی تبدیل شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اعضای شورای ششم اصفهان در صدوسی‌ویکمین جلسه علنی این شورا  از شماری معلمان پیشکسوت و فداکار و قهرمان سنگ‌نوردی جهان تجلیل کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در گفت‌وگوی خبری صدوسی‌ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: با توجه به مناسبت‌های دهه ابتدایی و نیمه اول اردیبهشت سال جاری، امروز در خدمت تعدادی از معلمان بودیم و به‌مناسبت روز گرامی‌داشت مقام معلم و استاد از تعدادی معلمان پیشکسوت مدارس شهر و تعدادی معلمان فداکار به صورت نمادین تجلیل شد.

وی افزود: در ادامه تقدیری از قهرمان ارزنده ملی و بین‌المللی، پسر تاریخ ساز سنگ‌نوردی جهان محمدرضا صفدریان، از همکاران خوب تلاشگر در مجموعه سازمان آتش نشانی را داشتیم، ایشان بیش از ۲۴ مدال جهانی و آسیایی در رشته یخ‌نوردی دارند که تازه‌ترین آن مدال طلا مسابقات جهانی کانادا است و البته مدال نقره جام جهانی ۲۰۲۴ را نیز به دست آورده بودند که از زحمات این ورزشکار و همکار ارزشمند تقدیر شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در ادامه ۲ لایحه در کنار نطق‌ها و تذکرات داشتیم، نخست برگزاری مجمع شرکت اتوبوسرانی اصفهان به‌منظور تغییر یکی از اعضای هیئت مدیره بود که با ارائه گزارش و توضیحات همکاران در مجمع به تصویب رسید.

وی ادامه داد: در جلسه امروز لایحه مساعدت به یکی از مجموعه‌های مردم نهاد فعال در حوزه جانبازان به ویژه جانبازان قطع نخاع مطرح شد که لایحه مساعدت فرهنگی به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان رسید.

کد خبر 750779

دیگر خبرها

  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • صحن شورای شهر اصفهان به صحنه‌ تقدیر و تجلیل از معلمان و قهرمان ورزشی تبدیل شد
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • تقدیر معاون استاندار زنجان از گروه‌های جهادی
  • تقدیر خبرگزاری تسنیم از ۳۰ معلم بازنشسته زنجان + فیلم