Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@16:23:26 GMT

صدور موافقت اصولی گاوداری شیری شستا در مشگین شهر

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۶۸۶۷

صدور موافقت اصولی گاوداری شیری شستا در مشگین شهر

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل گفت: پس از صدور موافقت اصولی واحد گاوداری شیری ۳هزار راسی در شهرستان های نیر و گرمی، سومین موافقت اصولی مشابه امروز در شهرستان مشگین شهر صادر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهرام محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت: پس از صدور موافقت اصولی واحد گاوداری شیری ۳هزار راسی در شهرستان های نیر و گرمی، سومین موافقت اصولی مشابه امروز در  شهرستان مشگین شهر صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع سرمایه گذاری و مطالبه مردمی، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و نظام دامپزشکی استان با بسیج کارشناسی در کمترین زمان ممکن موافقت اصولی این سرمایه گذاری بزرگ و مهم را صادر کرد.   رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل با بیان اینکه مراحل صدور موافقت اصولی در شهرستانهای نمین و خلخال نیز در دست انجام است، گفت: شرکت کشت و دامداری فکا به نمایندگی از شستا ۵ واحد گاوداری شیری  ۳هزار راسی( ۶هزار راس کل گله)  را راه اندازی خواهد کرد و به زودی تیم کارشناسی و مدیریتی استان از واحدهای تولیدی این شرکت در پلدشت آذربایجانغربی و اصفهان بازدید خواهد کرد.   محمدی ابراز داشت: امیدواریم مراحل تامین و تخصیص آب این واحدهای تولیدی تسریع شود تا مراحل اجرایی ساخت و ساز آغاز گردد.   وی از پیگیری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران‌ منطقه برای اتمام مراحل اولیه این سرمایه گذاری بزرگ قدردانی کرد و افزود: نیازمند عزم‌جهادی برای بهره گیری از این فرصت بزرگ برای سرمایه گذاری هستیم و همه وظیفه داریم امورات مرتبط با سرمایه گذاری را تسریع کنیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: صدور موافقت اصولی گاوداری شیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۶۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لازمه ساماندهی اصولی آبشوران تهیه نقشه دیجیتالی شهر کرمانشاه است

دریافت 197 MB کد خبر 6090436

دیگر خبرها

  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری
  • شعار بانک در سال جاری، توجه به سرمایه انسانی به عنوان هسته‌ اصلی توسعه بانک است
  • لازمه ساماندهی اصولی آبشوران تهیه نقشه دیجیتالی شهر کرمانشاه است
  • صدور حکم حبس برای متصدی غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • صدور موافقت اصولی ٣ طرح گردشگری در کردستان
  • ساماندهی فضای کسب و کار؛ جهش تولید و صنعت در استان اردبیل
  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند