Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه صهیونیستی در زمینه توانمندی صنایع دفاعی ایران نوشت، هدف ایران در تولید انواع بالگرد، هواپیما، و ناوگان عظیم هواپیماهای بدون سرنشین رسیدن به مرحله خودکفایی است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا،  یک روزنامه صهیونیستی روز یکشنبه طی تحلیلی در زمینه اعلام ایران در زمینه ساخت بالگردهای جدید نوشت، توانایی ایران در نگهداری انواع بالگردها شگفت انگیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه «جروزالم پست» در بخشی از این گزارش با اشاره به وجود انواع بالگردهای ایران از جمله «شینوک»، «بل» و «کبرا» و شرکت صنایع هواپیماسازی ایران (هِسا) که توسط شرکت آمریکایی «تکستران» ساخته شده نوشت، با وجود شرکت هسا آشکار است که ایران ظرفیت ساخت بالگرد را دارد.

این روزنامه نوشت، توانایی ایران در نگهداری و پرواز بالگردهای آمریکایی برجا مانده از دهه میلادی70 یکی از موفقیتهای شگفت انگیز این کشور است. ایران همچنین انواع هواپیماهای آمریکایی متعلق به دهه 70 میلادی و همچنین هواپیماهای قدیمی بوئینگ را حفظ کرده و همچنین دارای برخی از بالگردهای روسی «MI-17» است.

جروزالم پست نوشت، هدف ایران در تولید بالگرد ، سرمایه گذاری در ساخت هواپیماها، کشتیها و ناوگان عظیم هواپیماهای بدون سرنشین و موشک‌های بالستیک بخشی از تلاش برای بیشتر خودکفا شدن است. ایران در ساخت موشک‌ها و هواپیماهای بدون سرنشین سرآمد است اما در عرصه‌های بزرگ دیگر مانند بالگرد، تانک و هواپیما با وجود برخورداری از دانش فنی بالا به واسطه تحریمها و مشکلات اقتصادی مشکلاتی دارد.

این نشریه در خاتمه نوشت، با این وجود، اعلام مداوم و برنامه ریزی برای تامین سایر کشورها نشان می‌دهد که ایران اکنون می‌خواهد صنعت خود را که از تحریم تسلیحاتی خارج شده، رشد دهد.

این روزنامه چندی قبل نیز نوشت، ایران با برپایی نمایشگاهی از موشک‌ها و پهپاد‌های خود موفقیتش در سال‌های گذشته را به نمایش گذاشت. این نمایشگاه بیانگر موفقیت سپاه پاسداران ایران به عنوان یک قدرت هوایی است. ایران اساسا می‌گوید، با وجود تحریمها، این تجهیزات را ساختیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۶۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله در میان مقامات اسراییلی

دریافت 31 MB کد خبر 6091087

دیگر خبرها

  • ببینید | وقتی ایران کشتی و بالگرد آمریکایی‌ها را زد؛ جنگ شهید نادر مهدی با قایق با ناوهای آمریکایی!
  • کاربرد تابلو برق‌های صنعتی در صنایع مختلف (مانند فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و...)
  • زهر چشمی که ایران از نتانیاهو گرفت، بی‌سابقه بود
  • توانمندی صنعت قم برای تولید انواع کفش در نمایشگاه اکسپو به نمایش درآمد
  • جراح ماهی ؛ از جالب ترین شگفتی های خلقت با 30 سال عمر (+عکس)
  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن
  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • شگفتی هیات‌های تجاری قطر و ترکیه از توانمندی صادراتی دانش بنیانها
  • زلزله در میان مقامات اسراییلی
  • رسانه عبری: چین ارتش اسرائیل را به پهپاد مجهز می‌کند