Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، سعید محمدی پور معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران، تصریح کرد: پس از بازرسی از ۵۲ تولیدکننده مرغ گرم که نهاده دولتی با ارز دولتی دریافت کرده بودند، ۴۵ واحد متخلف شناسایی شدند.

وی افزود: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور، واحد‌های تولیدی مرغ دریافت کننده نهاده‌های دامی که با ارز دولتی تهیه شده ، باید مرغ را براساس قیمت مصوب به شبکه توزیع تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی پور تصریح کرد: میزان جریمه تنظیم شده برای این ۴۵ واحد بالغ بر ۲۴۱ میلیارد ریال بوده که طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت تاکید کرد: بازرسان سازمان صمت، فرایند کنترل و پایش بازار مرغ را از مرحله تولید تا خرده فروشی نظارت می‌کنند و با کمک دستگاه‌های ذیربط تا تثبیت قیمت‌ها به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

پربیننده ترین ماءالشعیر و مالت ۵۰درصد گران شد قیمت جدید مرغ اعلام شد قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز به مرز ۱۴۰هزار تومان رسید عرضه قطره‌چکانی به بازار در گرانی و کمبود روغن چه اثراتی داشت؟ عراق ۲۰۰کامیون گوجه فرنگی ایران را برگشت زد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ارز استان تهران تعزیرات تنظیم بازار سازمان صنعت معدن و تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان ارز دولتی مرغ گرم سعید محمدی پور قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۷۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند

سرهنگ اسدیان گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی مرند اجرا شد.

وی اظهار کرد:در همین راستا ۳۱۰ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفتند که در جریان این طرح ۴۸ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمب و برای ۱۸۳واحد صنفی دیگر اخطاریه پلمب و تذکر لسانی صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای کارآمدی صنوف اجرای طرح‌های مشابه به صورت نوبتی و فصلی در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد