Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:32:42 GMT

۲۷ تن سیمان قاچاق در ساوجبلاغ کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۷۴۲۹

۲۷ تن سیمان قاچاق در ساوجبلاغ کشف شد

به گزارش شامگاه یکشنبه روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، این سیمان ها دارای حواله دولتی برای سایر استان‌ها بود و به شکل قاچاق وارد استان البرز شده بود و متخلفین بنا داشتند آن‌ها را  به چند برابر قیمت دولتی در بازار آزاد به فروش برسانند که با هوشیاری پاسداران گمنام امام زمان (ع) شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته سه سوله دپوی لوازم خانگی نیز در حاشیه شهر هشتگرد با ارزش ریالی ۵۰۰ میلیارد ریال توسط سپاه ناحیه مقاومت ساوجبلاغ کشف و ضبط شد.

گفتنی است در روزهای اخیر به درخواست وزرات صنعت ، معدن و صنعت ون هادهای نظارتی سپاه و بسیج ورود جدی به تخلفات حوزه بازار داشته اند و شناسایی انبارهای احتکار شده سرعت گرفته است و این اقدام تاثیر مثبتی در ثبات بازار و تامین کالاهای مورد نیاز مردم خواهد داشت.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ساوجبلاغ کالای قاچاق استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ساوجبلاغ کالای قاچاق استان البرز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ساوجبلاغ کالای قاچاق استان البرز اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۷۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هوشنگ میرزایی از تخریب تعدادی ساخت و ساز غیرمجاز و آزادسازی ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی در این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، این اراضی به ارزش ۲۹ هزار میلیارد ریال در قالب یک مانور اجرایی و با حکم قضایی در روستای «ازنق» واقع در بخش شهرستان ساوجبلاغ آزادسازی شد و به عرصه تولید بازگشت.

وی بیان کرد: در این اراضی ۱۰۹ قطعه دیوارکشی به طول حدود ۱۵ هزار و ۵۰۰ متر، بناهای غیرمجاز ویلایی در حال ساخت به تعداد سه مورد به مساحت حدود ۳۲۰ مترمربع، انباشت مصالح ساختمانی ۱۹ مورد، محوطه سازی ۱۲ مورد به مساحت حدود یک هزار و ۹۵۰ مترمربع، استخر دو مورد به مساحت حدود ۹۰ مترمربع و آلاچیق دو مورد به مساحت ۳۰ مترمربع تخریب و رفع اثر شد.

کد خبر 6093807

دیگر خبرها

  • چرا چینی‌ها به بازار مسکن نیامدند؟ / پورحاجت: سرمایه‌های بخش خصوصی در دیوان‌سالاری‌های ناکارآمد بخش دولتی حبس می‌شود؛ کسی هم خیالش نیست
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • فروش لاستیک های تاریخ گذشته به جای لاستیک دولتی؟ | واکنش انجمن صنعت تایر را ببینید
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • سهمیه ارز حج ۱۴۰۳؛ تفاوت ۱۰ میلیونی یورو دولتی و آزاد
  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • آزادسازی ۷۳ هکتار اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ
  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی