Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴   دیدار افتتاحیه لیگ برتر فوتبال ایران میان تیم‌های پرسپولیس و سایپا گلی در برنداشت و بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. یکی از دلایل موفقیت نارنجی‌پوشان در این دیدار، حضور دروازه‌بان جوان و خوش آتیه به نام محمدحسین اکبرمنادی در این دیدار بود که بعد از بازی با عناوین مختلفی از این دروازه‌بان لرستانی تمجید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید: یحیی برای بازیکنان جدید دوباره به باشگاه لیست داد؟عملکرد خیره کننده این دروازه‌بان در بازی با پرسپولیس باعث شد برخی او را لایق دعوت شدن به تیم ملی و پوشیدن پیراهن ایران بدانند؛ دروازه‌بانی که پیش از این هم دیگر تیم پایتخت یعنی استقلال را ناکام گذاشته بود، اما با یک تصمیم نه چندان منطقی، مانع از پیشرفت خودش شد. کشف علی دایی استقلال را ناکام گذاشت اکبرمنادی را باید از کشفیات علی دایی در فوتبال بدانیم که در لیگ هجدهم به این دروازه‌بان اعتماد کرد. دروازه منادی خوش شانس بود که در مسیر فوتبالش در راه اسطوره فوتبال ایران قرار گرفت و با اعتماد مربی وقت سایپا در ۲۰ دیدار از لیگ هجدهم برای سایپا به میدان رفت و یکی از بهترین بازی‌های خود را مقابل دوربین‌های تلویزیونی برابر استقلال انجام داد.
۱۰ آبان ۹۷، سایپا و استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که در آن دیدار دراماتیک، این سایپا بود که با وجود ۱۰ نفره شدن، در ضربات پنالتی شاگردان وینفرد شفر را حذف کرد و اکبر منادی ستاره اصلی این تیم در جریان بازی و پنالتی‌ها بود.

درخشش منادی در آن دیدار به گونه‌ای بود که رسانه‌ها به تمجید از او پرداختند و به سراغ مربی و مدیرعامل سایپا رفتند تا از این بازیکن اطلاعاتی به دست آوردند. منادی که در آن دیدار ۲۲ سال داشت، بعد از بازی در حالی که به عنوان ناجی تیمش نامیده شده بود گفت:

۹ بازیکنی که در جریان بازی دوندگی زیادی داشتند و جلوی حملات استقلال را گرفتند ناجی بازی بودند و نباید من را قهرمان و ناجی سایپا بدانند. همه بازیکنان از جان و دل مایه گذاشتند. علاقه گل‌محمدی به اکبرمنادی و پیوستن به شهرخودرو یحیی گل‌محمدی بهتر از هر کسی اکبرمنادی را می‌شناسد. در واقع بعد از عملکرد بسیار خوب این دروازه‌بان اهل دورود از توابع استان لرستان، سرمربی وقت شهرخودرو برای تقویت تیمش به منظور حضور در لیگ برتر نوزدهم و لیگ قهرمانان آسیا این دروازه‌بان آینده‌دار را جذب کرد.
منادی هم با رفتن علی دایی از سایپا، تصمیم به همکاری با گل‌محمدی، دیگر مربی خوش فکر ایرانی گرفت، اما از بخت بد، در ادامه فصل نقل و انتقالات، سید مهدی رحمتی از استقلال جدا و تبدیل به دروازه‌بان اصلی شهرخودرو شد. با این اتفاقات اکبرمنادی که آینده خوبی پیش‌روی خود داشت، هیچ گاه فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد تا یکی از بدترین دوران خود را پشت سر بگذارد.
با رفتن گل‌محمدی به پرسپولیس، اکبرمنادی هم تصمیم به جدایی گرفت و باز هم به خانه اول خود بازگشت یعنی سایپا، اما این بار نوبت به این دروازه‌بان نرسید تا منادی یک فصل را توام با ناکامی پشت سر بگذارد. اثبات توانایی‌ها به سرمربی سابق اکبرمنادی که یک فصل بد را پشت سر گذاشته بود، بازگشت خیره‌کننده فوتبال را برای دیدار با سرمربی سابقش گذاشته بود تا قهرمان غرب آسیا را مقهور آمادگی بالای خود کند. او که در طول بازی بار‌ها جلوی موقعیت‌های حریف را گرفت، بعد از بازی گفت:

بازی سختی بود. خدا را شاکرم که توانستیم یک امتیاز از فینالیست آسیا بگیریم. امروز، روز خوب من بود و توانستم به تیمم کمک کنم.

دروازه‌بان جوان لرستان که با علیرضا بیرانوند، همشهری خود مقایسه می‌شود، می‌تواند در ۲۴ سالگی با حفظ آمادگی بالای خود و تصمیمات درست و منطقی، به پیراهن تیم ملی هم دست پیدا کند به شرطی که کیفیت فنی و بالای او استمرار داشته باشد. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پرسپولیس یحیی گل محمدی ویلموتس دروازه بان گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۷۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است

به گزارش همشهری آنلاین محمد مومنی درباره دیدار آینده استقلال مقابل تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار داشت: بازی بسیار حساسی را شاهد خواهیم بود و به نظرم نباید از تراکتور برای خودمان غول بسازیم چرا که استقلال راه بردن تراکتور را بلد است.

وی افزود: شرایط جدول این دوره از لیگ برتر خیلی ویژه و حساس دنبال می‌شود و پرسپولیس هر لحظه به دنبال لغزش آبی‌پوشان است تا جای آن‌ها را در صدر جدول بگیرد، اما به نظر من اگر بازیکنان استقلال وحدت لازم را داشته باشند به هیچ عنوان کسی نمی‌تواند جای آن‌ها را در صدر بگیرد. قهرمانی دست استقلال است و اگر آن‌ها نخواهند پرسپولیس نمی‌تواند رنگ صدر را تا پایان فصل ببیند.

*تفکرات گل‌محمدی در دیدار تراکتور با استقلال پشت پرده این بازی است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بهترین نتیجه برای استقلال برد مقابل تراکتور و تساوی پرسپولیس مقابل سپاهان است. تراکتور تیمی تحول یافته و رو به جلو شده است و مطهری سابقه تقابل و پیروزی برابر استقلال در زمانی که در کادرفنی پرسپولیس بود را داشته است. بازیکنان استقلال فنی و پرتلاش هستند و باید مراقب باشند که از این بازی نتیجه لازم را کسب کنند چراکه طی ۲۴ هفته بازی در لیگ زحمات زیادی کشیده شده و حیف است که این بازی را دست کم بگیریم و نهایت توان را برای موفقیت در آن نگذاریم.

مومنی در ادامه درباره تفکرات گل‌محمدی در تراکتور تصریح کرد: شایعات حضور یحیی گل‌محمدی در تراکتور مطرح است و قطعاً در نوع چینش بازیکنان و برنامه‌های هجومی این تیم نقش خواهد داشت و پشت پرده بازی‌های تراکتور خواهد بود. نکونام مربی با دانش و خوبی است و امیدوارم راه‌های نفوذ خط دفاعی را به خوبی ببندد و روی شوت‌های از راه دور تمرکز زیادی داشته باشند چراکه نقطه ضعف تراکتور شوت از راه دور است. امشب به احتمال ۹۰ درصد پیش‌بینی می‌کنم که قهرمان این فصل از لیگ برتر مشخص خواهد شد.

*امیدوارم خالدآبادی اجازه ندهد غیبت حسینی مقابل تراکتور به چشم آید

وی درباره غیبت حسینی مقابل تراکتور و محرومیت وی، اظهار داشت: پلیس ورزشگاه همواره حامی نظم و امنیت هواداران و افراد حاضر در استادیم بوده و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم، اما کار حسینی خلاف شرع نبوده و جنبه انسان دوستانه داشت. هوادار یا جیمی جامپی که وارد زمین شد به سمت زمین آمد و وقتی احساس ترس کرد درخواست کمک داشت و حسینی در آن زمان برای کمک و جلوگیری از اتفاقات احتمالی جلو رفت، اما باید این نکته را متوجه شویم که حسینی کارش اشتباه و خلاف شرع نبوده و من کار او را انسان دوستانه دیدم.

مومنی در پایان خاطرنشان کرد: در هر حال کمیته انضباطی حکم به محرومیت حسینی داد تا در دیدار مقابل تراکتور غایب باشد. این فرصت خوبی برای خالدآبادی است تا برای اولین در ترکیب استقلال قرار بگیرد و خودی نشان دهد. امیدوارم اجازه ندهد خلأ و غیبت حسینی در دیدار مقابل تراکتور به چشم آید.

کد خبر 848574

دیگر خبرها

  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • تکلیف بیرانوند برای دیدار با سپاهان مشخص شد
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • اصرار بیرانوند و انکار مستند پزشکان برای وضعیت دروازه پرسپولیس
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم