Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: امیر سرتیپ ستاد قادر رحیم‌زاده جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) امشب در بازدید از مناطق مرزی شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: به طرفین درگیر در منطقه مورد مناقشه قره باغ هشدار جدی می‌دهیم که در صورت ورود به حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران قاطعانه با نقض‌کنندگان مرزهای کشور برخورد خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از رصد 24 ساعته آخرین تحولات منطقه مورد مناقشه قره‌باغ خبر داد و افزود: برای برقراری امنیت و آرامش پایدار در مناطق مرزی ایران اسلامی به ویژه در شمال استان اردبیل تمامی تحولات نظامی منطقه قره‌باغ به‌صورت 24 ساعته رصد می‌شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب: دشمن در صورت تعرض به مرزهای ایران در کسری از ثانیه پاسخ دندان‌شکنی دریافت خواهد کرد

امیر رحیم‌زاده با اشاره به استقرار تمامی تجهیزات پدافند هوایی ارتش در نوار مرزی استان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر با استقرار تمامی تجهیزات پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نوار مرزی استان اردبیل و به ویژه شهرستان‌های پارس‌آباد و اصلاندوز، نیروهای مسلح جمهوری‌اسلامی ایران در آمادگی کامل به سر می‌برند.

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با تاکید براینکه تلاش شبانه‌روزی مرزبانان قابل تقدیر است، بیان کرد: در حال حاضر در سایه تلاش شبانه‌روزی مرزبانان در نوار مرزی شمال استان اردبیل و آمادگی یگان‌های مستقر در این مناطق امنیت و آرامش پایدار در این مناطق مرزی وجود دارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: امیر رحیم زاده مناقشه قره باغ استان اردبیل پدافند هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۷۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن حریم هوایی پاریس در افتتاحیه المپیک

فرانسه امنیت مرزی فرودگاه‌های پاریس را پیش از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ افزایش خواهد داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مقامات فرانسوی تصمیم گرفته‌اند تعداد مرزبانان فرودگاه ها را تا 1900 نفر افزایش دهند و همچنین اقداماتی علیه رانندگان غیر قانونی که بدون سفارش قبلی از طریق اپلیکیشن، مسافران را مستقیماً از فرودگاه می‌برند، انجام دهند.

ابراز اطمینان مکرون از پاک‌سازی رود سِن تا المپیک

آملی اودیا کاسترا، وزیر ورزش فرانسه با تایید این موضوع گفت: در هفته‌های اخیر دستگیری‌ها و بازرسی‌های اضافی رشد داشته است. تجربه فرودگاه اولین و آخرین خاطره‌ای خواهد بود که ورزشکاران، رسانه‌ها از سراسر جهان و بازدیدکنندگان متعدد آن را با خود خواهند برد. همچنین برنامه‌هایی برای بسته شدن حریم هوایی پاریس به مدت شش ساعت در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک 2024 داریم.

18 هزار سرباز فرانسوی در طول بازی‌ها در پاریس مستقر می‌شوند که 3 هزار نفر از آنها به نظارت هوایی اختصاص خواهند داشت. این تعداد علاوه بر 35 هزار افسر پلیس مدنظر قبلی است.

المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست 2024  (5 تا 21 مرداد سال جاری) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بسته شدن حریم هوایی پاریس در افتتاحیه المپیک
  • امارات سطح هشدار آب و هوایی خود را مجددا افزایش داد
  • شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • تلاش بلینکن برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • تلاش آمریکا برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد