Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@09:13:10 GMT

اخبار کوتاه خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۷۷۰۵

اخبار کوتاه خراسان رضوی

گناباد- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: ۱۴ واحد صنفی متخلف در این شهرستان طی سه روز گذشته مهر و موم شدند.

دکتر جواد صادقی نسب عصر یکشنبه طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این واحدهای صنفی در بازدیدهای مشترک بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، اداره اماکن نیروی انتظامی، نمایندگان دادستان، فرمانداری، اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت از روند اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی برخی صنوف در شهرستان، مهر و موم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این واحدهای صنفی با وجود اطلاع رسانی قبلی مبنی بر فعالیت نداشتن در اجرای محدودیتهای کرونایی باز هم به فعالیت خود ادامه می‌دادند.

مرکز شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

سبزوار- رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سبزوار گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران یگان حفاظت این نهاد، سه متخلف که اقدام به قطع ۲۰۰ درخت تاغ در تاغزارهای شهرستان ششتمد کرده بودند دستگیر شدند.

عباسعلی کیانی فرد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی گزارش مردمی مبنی بر مشاهده افراد مشکوک در منطقه تاغزار روستاهای یحیی آباد و کریم آباد شهرستان ششتمد، ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی آنها را شناسایی و بازداشت کردند.
وی ادامه داد: این متخلفان اقدام به قطع ۲۰۰ اصله تاغ کرده بودند که پس از دستگیری به مرجع قضایی معرفی شدند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سبزوار گفت: قاچاق چوب تاغ تهدید اصلی تاغزارهای سبزوار است که سودجویان با هدف تهیه زغال نسبت به قطع آنها اقدام می کنند.
۵۰ هزار هکتار از عرصه منابع طبیعی سبزوار تاغزار است که در تثبیت شنهای روان و کاهش ریزگردها نقش موثر دارد اما به سبب کمبود نیروی حفاظتی در منطقه، تاغزارها در معرض تهدید سودجویان قرار دارد.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا سبزوار گناباد منابع طبیعی محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سبزوار گناباد منابع طبیعی محدودیت های کرونا ویروس کرونا سبزوار گناباد منابع طبیعی محدودیت های کرونا اخبار کنکور منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۷۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،موسی مقیمی معاون حفاظت اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه ساری  اظهار کرد: در بحث حفاظت طی ۱۲ ماهه سال گذشته طی ۱۱۵فقره انجامدعملیات آزادسازی مساحت ۳۷۰ هکتار از جنگل‌های استان مازندران به طبیعت برگشت.

وی افزود: در بحث رفع تبصره براساس تبصره ذیل ماه ۵۵، ۸۵۶ فقره به مساحت ۲۱۴ هکتار از اراضی جنگلی صورت گرفت.

معاون حفاظت اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه ساری با اعلام اینکه کشفیات چوب الات در طول ۱۲ ماهه یک‌هزار و ۵۰۰ فقره بوده است، گفت: در این زمینه خودروهای توقيف شده هم پس از سیر مراحل قضایی و قانونی آزاد شدند.

دیگر خبرها

  • احیای جنگل‌های هیرکانی گلستان با تولید و کاشت سه میلیون نهال
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • خبر شکستن یک سد معیشتی در ساوه چه بود؟
  • آفت ملخ در تاغزارهای چند شهرستان خراسان رضوی طغیان کرد
  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت
  • احداث بند‌های سنگی و خاکی یکی از موثرین راه‌های جذب روان آب‌ها
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۷ اردیبهشت